آقامحمدی

مدیر گروه مشاوران اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری گفت: انتخاب برترینها در مقایسه با جامعه بشری صورت می‌گیرد و همانگونه که گفته شده نیاز است تا شرکتهای بزرگ‌ داشته باشیم.

به گزارش ایراسین، علی آقامحمدی در بیست و سومین دوره همایش ۱۰۰ شرکت برتر گفت: زنجیره کردن و استفاده از همه منابع و امکانات اصل اول است که باید انجام شود و این موضوع در ایران باید مورد توجه قرار گیرد. 

وی افزود: امروز فکر ابتدایی که کوچکها می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند جایی در کشور ندارد. 

آقا محمدی گفت:۱۰۰شرکت برگزیده در این همایش می‌توانند لوکوموتیو اقتصاد ایران باشند؛ البته هر شرکت در گروه خود، میتواند این نقش را بازی کند و این امر نیازمند شناسایی همه افراد و داشته های آنهاست. 

وی ادامه داد: مسئولیت اجتماعی در کشور برای شرکتها و بنگاههای صنعتی و اقتصادی امری مهم، قطعی و مسلم است. مورد بعدی تحولاتی است که در حال رخ دادن است و ۱۰ سال آینده شباهتی با شرایط فعلی نخواهد داشت. 

به گفته آقامحمدی، سرمایه نامحسوس نیز بسیار مهم است اما رتبه سرمایه ای ما در این بخش کاهنده است، این در حالیست در برخی کشورها تا ۷۵درصد سرمایه را به خود اختصاص می‌دهد. 

وی با اشاره به اهمیت تربیت نیروی انسانی نیز گفت: شناسنامه محصول و روند چگونگی تولید آن‌ تا خدمات پس از فروش بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد. 

به گفته عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ، حمایت از تولید در پساتحریم باید انجام گیرد و تنها راه آن زنجیره ای کردن فعالیتها و بزرگ کردن بازار جهانی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =