• ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۹
  • کد خبر: 10852
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمود فکری

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل سئوالات خبرنگار ایراسین نشست خبری را با ناراحتی ترک کرد.

به گزارش ایراسین، تیم فوتبال استقلال تهران روز شنبه 25 بهمن ماه 1399 در دیداری که بسیار ضعیف ظاهر شد با دو گل مغلوب تیم فولاد مبارکه سپاهان شد تا محمود فکری سرمربی این تیم عصبانی تر از همیشه به نظر برسد. آبی پوشان پایتخت با این شکست نه تنها صدر جدول را از دست دادند، بلکه بسیاری از انتقادها را به سمت خود روانه کرده اند.

این عصبانیت استقلالی ها و به خصوص محمود فکری خیلی زود در نشست خبری بعد از بازی نمایان شد. جایی که سرمربی آبی ها با دو سوال کاملا فنی درباره ترکیب تیمش از سوی یک خبرنگار عصبانی شد و به حالت قهر نشست خبری را ترک کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران ابتدا درباره شکست تیمش گفت: جا دارد به تیم فولاد مبارکه سپاهان بابت این پیروزی تبریک و به هر دو تیم خسته نباشید بگویم. نمی‌دانم چرا بازیکنان ما تمرکز نداشتند هر چند دلایل آن را خودم می‌دانم.

محمود فکری با بیان اینکه امروز گل‌های خیلی بچه‌گانه‌ای دریافت کردیم، افزود: با دریافت این دو گل کار ما بسیار سخت شد، در دیداری که در هر دو نیمه می‌شد به گل دست یابیم و حتی با پیروزی نقش جهان را به مقصد تهران ترک نمائیم، بچه‌گانه رفتار کردیم و سه امتیاز مهم را از دست دادیم، در مجموع به تیم فولاد مبارکه سپاهان خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به پرسش خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه آیا بهتر نبود به جای 3 مدافع از 4 بازیکن در خط دفاعی استفاده می‌کردید، گفت: خدا را شکر که بازی را باختیم و دوباره سوال های کارشناسانه شروع شد، زمانی که تیم ما پیروز می شود، کسی سوال نمی پرسد ولی وقتی بازی را واگذار می کنیم، سوال‌ها همه به این سمت و سو می‌رود. همانطور که گفتم امروز روز بد مدافعان ما بود و تمرکز نداشتیم.

وی ادامه داد: خیلی تلاش کردیم بازیکنان را آماده کنیم ولی دلایل مختلفی می‌تواند باعث شود تمرکز بازیکنان به هم بریزد و دیدید که بازی حساس را از دست دادیم.

فکری در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار ما که چرا در هر بازی شاهد تغییرات در تیم استقلال هستیم، ناراحت شد و گفت: خیلی ممنون، خسته نباشید می‌گویم و من از شما تشکر می‌کنم. فکری با بیان این جمله سالن کنفرانس خبری را ترک کرد!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =