• ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵
  • کد خبر: 10850
  • readingTime: ۱ دقیقه
محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان گفت: از هفته پنجم لیگ برتر ایران به بعد نمی‌خواستیم احساسی تصمیم بگیریم و سعی کردیم منطقی باشیم.

به گزارش ایراسین، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان پس از پیروزی شیرین مقابل استقلال در نشست خبری گفت: یک بازی خیلی خوب و تماشاپسند انجام دادیم، نیمه اول فوق‌العاده‌ای داشتیم و فضاها را در زمین پوشش دادیم، پاس‌های خوبی دادیم و در درگیری‌ها خوب ظاهر شده و موقعیت ایجاد کردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم سعی کردیم خوب دفاع کردن را امتحان کنیم. طبیعی بود که ریسک زیاد از حد انجام ندهیم و بتوانیم بازی را حفظ کنیم که همین اتفاق افتاد. توپ‌های سوم و چهارم را از استقلال گرفتیم و توانستیم موقعیت‌ها را بگیریم.

محرم نویدکیا با بیان اینکه راهی را شروع کرده‌ایم آن را ادامه می‌دهیم، خاطرنشان کرد:  در اوایل خیلی مشکل داشتیم که اکنون آنها را یک به یک حل می‌کنیم، سعی خواهیم کرد منطقی جلو برویم و اینکه چقدر موفق می‌شویم، زمان مشخص خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان در خصوص جذب بازیکن در نیم فصل گفت: اگر بازیکنی از تیم جدا نشود، بازیکنی نمی‌خواهم، نوع و سبک بازی که تیمم انجام می‌دهد را دوست دارم. بازیکنی که نخواهد بماند به زور نگه نمی‌دارم، اگر بازیکنی جدا شد، برای تقویت تیم نفر دیگری انتخاب خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ایراسین مبنی بر اینکه آیا از روند تیمش در نیم فصل نخست رضایت دارد؟ بیان داشت: اوایل فصل خیلی راضی نبودم، اما نمی‌توانم از بازیکنان ایراد بگیرم. شاید این مسئله به خاطر نداشتن تجربه من بود. مشکلاتی داشتیم که به مرور سعی کردیم آنها را برطرف کنیم و بهتر شویم. از هفته پنجم به بعد نمی‌خواستیم احساسی تصمیم بگیریم و سعی کردیم منطقی باشیم. از هفته پنجم به بعد تیم ما شرایط خوبی چه به لحاظ بازی و چه کسب نتایج داشت.

محرم نویدکیا با اشاره به آنالیز تیم استقلال اظهار داشت: یک گروه از همکاران هستیم که سعی می‌کنیم تمام بازی‌های لیگ را آنالیز کنیم و نفاط ضعف و قوت تیم را بررسی و با بازیکنان بحث کنیم. هنوز کار داریم که تیم کامل و بهتری شویم. با تمام وجودم می‌گویم این پیروزی را تقدیم به هواداران سپاهان می‌کنم، چون بارها شاهد بودیم که در شرایط سخت ویروس کرونا کنار تیم بودند و حمایت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =