• ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰
  • کد خبر: 10820
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمود فکری

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: امیدوارم فردا مقابل تیم فولاد مبارکه سپاهان با آرامش بیشتری کار کنیم و با دست پر به تهران برگردیم.

به گزارش ایراسین، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از مصاف حساس با تیم فولاد مبارکه سپاهان در هفته پایانی نیمفصل نخست لیگ برتر ایران در پیامی ویدئویی صحبت‌های خود را بیان نمود که در بخش آغازین برای دو پیشکسوت استقلال آرزوی سلامتی کرد و گفت: جا دارد برای عبدالعلی چنگیز و حنیف عمران‌زاده دو پیشکسوت استقلال که متاسفانه به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، آرزوی سلامتی کنم و امیدوارم خیلی زود حال آن‌ها خوب شود و به آغوش خانواده بازگردند.

وی با اشاره به اتمام لیگ برتر در نیم فصل نخست فصل 1399 -1400 گفت: از عملکرد بازیکنانم در نیمفصل اول راضی هستم و بابت آن تشکر ویژه‌ای از آنها دارم و امیدواریم نیم فصل دوم به همین شادابی فوتبال بازی کنند و به اهداف مدنظر دست یابیم، با توجه به اینکه فردا آخرین بازی نیم فصل ماست، باید تشکر ویژه‌ای از تک تک بازیکنانم که نیم فصل سختی را شروع کردند و با تلاش و همدلی تیم را به اینجا رساندند، داشته باشم .

محمود فکری با اشاره به بازی فردا مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی سختی پیش روی داریم، سپاهان یکی از تیم های خوب لیگ می باشد، امیدوارم فردا مقابل تیم فولاد مبارکه سپاهان با آرامش بیشتری کار کنیم و با دست پر به تهران برگردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به نقل و انتقالات زمستانی گفت: اسامی یک سری از بازیکنان را به باشگاه ارائه دادیم که ان‌شاءالله بتوانند چند نفر از آن‌ها را جذب کنیم و برای تقویت تیم، در نیم فصل به ما اضافه شوند، باید روند نیم فصل اول را ادامه دهیم و از فرصت‌های خود خوب استفاده و بتوانیم در نیم فصل دوم بازی‌های خوبی را ارائه دهیم و امتیازات لازم را کسب کنیم.

وی در پایان صحبت‌های خود در واکنش به حواشی هفته‌های گذشته، درخواست همدلی در مجموعه باشگاه را داشت و گفت: نیاز است مجموعه باشگاه استقلال همدلی بیشتری داشته باشد تا مشکلاتی که در شروع فصل و نیم فصل اول داشتیم کمتر شود و بتوانیم با آرامش و تمرکز بیشتر، امتیازات لازم را کسب کنیم و بتوانیم جایگاهی که متعلق به استقلال است را بدست بیاوریم و دل هواداران را شاد کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =