• ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
  • کد خبر: 10795
  • readingTime: ۱ دقیقه
پیام نیازمند

پیام نیازمند گلر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان به دنبال بسته نگه داشتن دروازه اش در مقابل استقلال تهران است.

به گزارش ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با درایت محرم نویدکیا در خط حمله لیگ بیستم با به ثمر رساندن 23 گل بهترین خط آتش را در اختیار دارد. اما همیشه تیم هایی که هجومی به میدان می روند تعداد گل های خورده آنها هم افزون می یابد که سپاهان هم از این قاعده مستثنی نیست. پیام نیازمند سنگربان ۲۵ ساله این تیم در فصل گذشته توانست عنوان بیشترین کلین‌شیت در لیگ نوزدهم را با ثبت ۱۷ کلین‌شیت از آن خود کند و تنها ۲۲ گل دریافت کرد، در لیگ بیستم نیز طی ۱۴ هفته، ۱۸ بار دروازه سپاهان باز شده است که این آمار هم جالب نیست و پیام نیازمند تنها چهار کلین‌شیت داشته است.

طلایی‌پوشان اصفهانی در زمانی این شرایط را سپری می‌کنند که در مهم‌ترین دیدار نیم‌فصل نخست باید شنبه آینده به مصاف استقلال که دومین خط حمله برتر لیگ را دارد بروند. پیام نیازمند سخت به دنبال عدم دریافت گل مقابل شاگردان فکری می باشد هرچند با غیبت دو مدافع سپاهان این مهم مشکل می باشد.

پیام نیازمند در چهار مصاف قبلی استقلال و سپاهان در لیگ برتر و جام حذفی، موفق به کلین‌شیت نشده و ۷ بار هم دروازه‌اش را در برابر مهاجم آبی‌پوش باز شده دیده است. آخرین‌باری که نیازمند مقابل استقلال موفق شد دروازه‌اش را بسته نگه دارد، در هفته دهم لیگ هجدهم بود که در ورزشگاه آزادی و در شب پیروزی یک گله سپاهان مقابل شاگردان شفر، نیازمند موفق به کلین‌شیت شد.

حالا باید دید پس از پنج هفته متوالی، در حساس‌ترین جدال نیم‌فصل نخست در اصفهان بار دیگر این دروازه بان جوان موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش خواهد شد.

گفتنی است گئورگی گولسیانی مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان هم که بازی قبلی را به دلیل محرومیت از دست داد، با مشکل مصدومیت مواجه شده است و برای بازی با استقلال وضعیت مبهمی دارد و این کار را برای خط دفاعی طلایی پوشان سخت و مشکل می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =