• ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
  • کد خبر: 10793
  • readingTime: ۱ دقیقه
دیدار تیم های سپاهان و استقلال خوزستان

روز شنبه تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان میزبان استقلال تهران است.

به گزارش ایراسین، در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران،  روز شنبه 25 بهمن ماه ساعت 17 تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه نقش جهان میزبان استقلال تهران است. با توجه به حساسیت این دیدار به حواشی و اخبار آن قبل از بازی می پردازیم:

- شایان مصلح مدافع چپ تیم سپاهان در دیدار برابر استقلال بازی نخواهد کرد. مصلح که در بازی با شهرخودرو یک ساعت بازی کرد و تعویض شد و در دربی اصفهان نیز حضور نداشت، حالا در صفحه شخصی خود نوشته که «به خاطر مصدومیت مچ پای چپ دو سه هفته ای نمی‌تونم فوتبال بازی کنم.» بنابراین او بازی با استقلال را از دست می‌دهد.

- حضور شیخ دیاباته مهاجم استقلال تهران مقابل فولادمبارکه سپاهان همچنان در حاله ای از ابهام قرار دارد. مهاجم مالیایی استقلال که به علت مصدومیت دو بازی گذشته تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران را از دست داد، به تمرینات آبی ها اضافه شده اما بازی کردنش مقابل سپاهان در هاله ای از ابهام قرار دارد. دیاباته طی دو روز گذشته در تمرینات گروهی استقلال هم حضور داشت اما با توجه به دوری بلند مدت از فوتبال هنوز از نظر بدنی شرایط ایده آل را ندارد. در این شرایط بازی کردن او مقابل سپاهان در حاله ای از ابهام قرار دارد.

- داریوش شجاعیان هافبک تکنیکی استقلال در تمرینات این تیم دچار مصدومیت شده و حالا مشغول طی کردن دوران نقاهت خودش است. آسیب دیدگی شجاعیان در فاصله کوتاه ترین زمان ممکن تا دیدار با سپاهان نگرانی هایی را به وجود آورده است. در این شرایط کادر پزشکی استقلال در تلاش است تا هرطور شده این بازیکن را به شرایط تمرینی برگرداند اما شجاعیان روز چهارشنبه هم در تمرین استقلال حضور نداشت تا نگرانی ها درباره اش بیشتر شود. باید دید آیا هافبک آبی ها به مسابقه با سپاهان خواهد رسید یا خیر.

- سه بازیکن استقلال در آستانه محرومیت

استقلال در به مصاف سپاهان خواهد رفت که سه بازیکن این تیم در خطر محرومیت هستند. داریوش شجاعیان، محمد دانشگر و محمد نادری بازیکنان ۳ اخطاره استقلال هستند که خطر محرومیت و از دست دادن دیدار بعدی آبی پوشان برای آنها وجود دارد. استقلال در بازی هفته اول نیم فصل دوم باید در کرمان به مصاف مس رفسنجان برود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =