• ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۴
  • کد خبر: 10786
  • readingTime: ۱ دقیقه
بانوان

تیم بانوان فولاد مبارکه سپاهان به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتبال کشور صعود کردند.

به گزارش ایراسین، در یکی از دیدارهای معوقه هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان ایران تیم فولاد مبارکه سپاهان مهمان نماینده البرز بود که در این بازی طلایی پوشان توانستند با نتیجه چهار بر یک از سد حریف خود عبور کنند تا با مجموع ۱۹ امتیاز به مرحله بعدی لیگ برتر فوتبال بانوان کشور صعود کنند. هادیه کر، هاجر دباغی، هانیه علیمردانی و معصومه همتی برای تیم فولاد مبارکه سپاهان در این دیدار گلزنی کردند. همچنین دیدار دو تیم شهرداری بم و ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد که شاگران مدائم زاده برای صعود تنها به پیروزی نیاز داشتند و شاگردان جعفری حتی با تساوی نیز صعود می کردند. هرچند دو تیم بازی فنی به نمایش نگذاشتند، اما تیم شهرداری بم در یکی از شروع های مجدد توسط سربالی و از روی یک ضربه ایستگاهی توپ را به تنها نقطه خالی دروازه خواجوی فرستاد تا تیمش در دقیقه ۲۷ از میزبان پیشی گیرد.

ذوبی ها که برای جبران گل از دست رفته دست به حملات زیاد، اما ناموفق زده بودند در دقیقه ۳۱ و از روی ضد حمله با شوت چهکندی دومین گل را دریافت کردند. ذوبی ها در ادامه و قبل از آنکه نوروزی سوت پایان نیمه اول را بزند توسط سبزواری یکی از گل های خورده را جبران کردند.

نماینده اصفهان برای جبران گل خورده در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتند و چند موقعیت خوب را از دست دادند و تنها توانستند در این نیمه در مقابل حملات بی امان بمی ها مقاومت کنند تا گل های بیشتری دریافت نکنند. در نهایت این بازی با نتیجه ۲ بر یک به پایان رسید تا شهرداری بم به همراه فولاد مبارکه سپاهان راهی مرحله بعدی شود. به این ترتیب در پایان هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان دو تیم شهرداری بم و سپاهان اصفهان از گروه یک و  شهرداری سیرجان و وچان کردستان از گروه دوم به مرحله نهایی صعود کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =