• ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۶
  • کد خبر: 10764
  • readingTime: ۲ دقیقه
دیدار دوتیم ذوب اهن و نفت مسجد سلیمان

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: من طرفدار تیم شهرم هستم و دوست دارم فولادمبارکه سپاهان قهرمان شود.

به گزارش ایراسین، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با رحمان رضایی نتایج بسیار ضعیفی را کسب کرد که موجب شد این مربی در پایان هفته چهاردهم لیگ برتر ایران پس از شکست سنگین مقابل فولادمبارکه سپاهان اخراج شود. قاسم حدادی فر کاپیتان تیم ذوب‌آهن اصفهان در گفتگو با ایراسین پیرامون اخراج رحمان رضایی بیان داشت: رضایی از روز اولی که هدایت تیم را بر عهده گرفت، تلاش خود را برای موفقیت ذوب آهن انجام داد، در فوتبال همیشه این اتفاقات وجود دارد. زیاد به شانس اعتقاد ندارم و متاسفانه خوب امتیاز نگرفتیم که دلایل خاص خودش را داشت.

وی ادامه داد: در بازی‌های مهمی بابت اشتباهات داوری ضربه خوردیم و در بعضی از بازی‌ها هم از دقیقه نود به بعد گل دریافت کردیم و البته خودمان هم اشتباهاتی داشتیم. متاسفانه فوتبال روی بدش را به ذوب‌آهن نشان داد. صمیمانه از زحمات رحمان رضایی تشکر می‌کنم و امیدوارم در ادامه راه مربیگری موفق باشد.

قاسم حدادی فر با بیان اینکه خیلی از تیم‌ها از مربیان جوان استفاده کردند و نتیجه مثبتی گرفتند، گفت: باشگاه ذوب آهن هم تصمیم گرفت رضایی که بازیکن قدیمی تیم بود و سابقه بازی در اروپا را هم داشت انتخاب کند. اگر فوتبال روی بدش را به ما نشان نمی‌داد رضایی هم برکنار نمی‌شد و همچنان هدایت تیم را بر عهده داشت.

کاپیتان تیم ذوب‌آهن اصفهان درباره آمدن فریدونی در راس باشگاه ذوب آهن اظهار داشت: امیدوارم وی حاشیه‌ها را جمع کرده تا تیمی یکدل و متحد داشته باشیم. قبلا هم گفتم که نمی‌توان برخی مسائل را کتمان کرد، متاسفانه مدیریت قبلی با سرمربی سابق ارتباط خوبی نداشت و این موضوع به تیم ضربه زد.

وی ادامه داد: روزهای سختی را در ذوب آهن تجربه می‌کنم و واقعا نگران هستم، از این به بعد باید خیلی مواظب باشیم و باید خوب امتیاز بگیریم که کار سخت‌تر از این نشود. هنوز هم دیر نشده و می‌توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم به شرطی که همه کمک کنند و تمام اعضای تیم و باشگاه همدل باشند.

قاسم حدادی فر در پاسخ به این سئوال که چه کسی جایگرین رحمان رضایی می شود، افزود: اطلاعات من هم در حد چیزهایی است که در سایت‌ها می‌خوانم. نمی‌دانم چه کسی قرار است سرمربی شود ولی امیدوارم هر فردی که آمد تیم ما شرایط خوبی پیدا کند.

کاپیتان تیم ذوب‌آهن اصفهان در خصوص خداحافظی از دنیای فوتبال گفت: در این فصل شرایط سختی را تجربه کردم و تمام تمرکزم روی این است که تیم از این شرایط نجات پیدا کند. از فردای خودم هم خبر ندارم و تا پایان فصل زمان زیادی باقی مانده است.

وی در پایان با اشاره به موفقیت سپاهان با محرم نویدکیا در لیگ برتر بیان داشت: ذوب‌آهن شانس کمی برای قهرمانی دارد و با این شرایط من طرفدار تیم شهرم هستم و دوست دارم فولاد مبارکه سپاهان قهرمان شود، خوشحالم که سپاهان با نویدکیا نتایج خوبی می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =