ماسک N95

معاون اقتصادی استانداری اصفهان گفت: همکاری فولاد مبارکه با دانشگاه صنعتی سبقه طولانی دارد و راه اندازی خط تولید ماسک پیشرفته N95 در دانشگاه صنعتی اصفهان و مساعدت فولاد مبارکه در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی تبلوری از خودباوری و تکیه بر توان داخلی است.

سید حسن قاضی عسگر در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به سبقه طولانی همکاری دانشگاه صنعتی اصفهان با فولاد مبارکه اظهار داشت: راه اندازی خط تولید ماسک پیشرفته N95 در دانشگاه صنعتی اصفهان و مساعدت فولاد مبارکه در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی تبلوری از خودباوری و تکیه بر توان داخلی است.

وی افزود: شرکت فولاد مبارکه از بدو تاسیس همواره از دانشگاه ها و پژوهشگران حمایت کرده است و با اعتماد به دانش بنیان ها و استارت آپ ها توانسته است به دستاوردهای ارزشمندی از بومی سازی تجهیزات صنعتی تا ایفای رسالت های اجتماعی در ایام شیوع کرونا بردارد. 

معاون اقتصادی استانداری اصفهان بیان داشت: شرکت فولاد مبارکه با همکاری دانشگاه صنعتی اصفهان در یک کار مشترک به تولید 60 هزار ماسک در شبانه روز دست یافتند.

جذابیت صادراتی ماسک های تولید شده توسط دانشگاه صنعتی و فولاد مبارکه

وی گفت: در ایامی که دنیا درگیر پاندمی کرونا است و نیاز جوامع به ماسک های باکیفیت افزایش یافته است چند شرکت اصفهانی به وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی شده اند تا ماسک های دپوشده به کشورهای هدف صادر شود.

قاضی عسگر همکاری مجموعه تحقیقاتی فولادمبارکه با دانشگاه صنعتی و شرکت های دانش بنیان را به فال نیک گرفت و افزود: دستاوردهای خوبی از همکاری بین بزرگترین واحد صنعتی کشور با پژوهشگران شهرک علمی تحقیقاتی و دانشگاه صنعتی ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: تولید ماسک های باکیفیت در همکاری مشترک بین دانشگاه صنعتی اصفهان و فولاد مبارکه هم به نیاز داخلی کشور پاسخ می دهد و هم با سود 5 برابری جذابیت صادراتی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =