یاسین سلمانی

هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: امیدوارم این فصل به گونه ای تمام شود که حداقل بتوانیم یک جام برای استان اصفهان بیاوریم.

به گزارش ایراسین، در دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فولادمبارکه سپاهان با نتیجه سه بر یک از سد ذوب آهن گذشت، گل سوم سپاهانی ها توسط  یاسین سلمانی 18 ساله به ثمر رسید. این بازیکن خوش آتیه در جمع خبرنگاران پیرامون دربی فوتبال اصفهان گفت: کسب سه امتیاز این دیدار برایمان خیلی مهم بود چون بازی قبلی را مقابل شهرخودرو واگذار کردیم و پیروزی در این مسابقه در جدول خیلی به ما کمک می‌کرد.

یاسین سلمانی در خصوص گلزنی در اولین بازیش برای سپاهان اظهار داشت: روز جمعه اولین بازی من در لیگ برتر ایران بود، خوشحال هستم که توانستم گل بزنم و جواب اعتماد سرمربی را بدهم. امیدوارم در ادامه فصل بیشتر به تیمم کمک کنم و سپاهان هم در پایان فصل با یک قهرمانی دل هوادارانش را شاد کند.

هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون فیکس بازی کردن گفت: بنده تلاشم را می‌کنم و ادامه کار بستگی به نظر کادر فنی و شرایط بازی‌ها دارد. البته ترافیک خط هافبک در تیم ما زیاد است ولی به هرحال من تلاش می‌کنم بتوانم در این پست بیشتر بازی کنم. هرچند فرقی ندارد من در زمین باشم یا بازیکن دیگری، فقط موفقیت تیم مهم است.

وی ادامه داد: ما فوتبال زیبایی را به نمایش می‌گذاریم و یکی از شانس‌های کسب قهرمانی هستیم. امیدوارم این فصل به گونه ای تمام شود که بتوانیم حداقل یک جام برای استان اصفهان بیاوریم.

 یاسین سلمانی با بیان اینکه ما یک سر و گردن از لحاظ تاکتیکی از بقیه تیم‌ها بالاتر هستیم پیرامون بازی با استقلال گفت: این بازی می‌تواند بازی خیلی‌خوبی باشد و می‌توان گفت فینال نیم‌فصل است. ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم. این مساله خیلی مهم است و به ما کمک می‌کند که بتوانیم این بازی را با پیروزی پشت سر گذاریم و به امید خدا به قهرمانی نیم‌فصل برسیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =