جلسۀ هم‌اندیشی مدیران مراکز خدماتی

مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: راهبرد فولاد مبارکه توسعۀ سبد محصولات و حمایت از صنایع مختلف و تولیدکنندگان کشور است

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، درجلسۀ هم‌اندیشی مدیران مراکز خدماتی فولاد مبارکه هم‌زمان با سالروز خجستۀ میلاد حضرت فاطمۀ زهرا (س) که با حضور معاونان و مدیران حوزۀ فروش و بازاریابی و جمعی از مدیران این مراکز در محل برگزاری همایش‌های مجموعۀ فرهنگی ورزشی فردوس فولاد مبارکه برگزار شد، گفت: راهبرد فولاد مبارکه توسعۀ سبد محصولات و حمایت از صنایع مختلف و تولیدکنندگان کشور بوده است. به همین منظور، سبد محصولات خود را در طول سال‌های گذشته، ازنظر کمی و کیفی توسعه داده و حتی به دنبال راه‌اندازی خطوط جدید برای تأمین پایدار و کامل ورق‌های فولادی موردنیاز صنایع است.

وی تأکید کرد: در همین خصوص، مراکز خدماتی فولاد مبارکه نیز باید با استراتژی‌های فولاد مبارکه در جهت حمایت از صنایع خرد همگام باشند و برنامه‌ها و اهداف خود را در همین راستا تدوین و اجرا کنند.

به گفتۀ مدیرعامل فولاد مبارکه، مأموریت اصلی مراکز خدماتی این شرکت تأمین کالای موردنیاز شرکت‌های کوچک کشور و ارائۀ خدمات موردنیاز به مشتریان در اقصی نقاط میهن اسلامی است.

مهندس عظیمیان با اشاره به تحریم خود و شرکت فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه جزو معدود شرکت‌هایی است که در ایران تاکنون سه مرتبه از طرف آمریکا مورد تحریم‌های ثانویه قرار گرفته و خوشبختانه علی‌رغم این تحریم‌ها توانسته با تمام توان به تولید و افزایش ظرفیت خود ادامه دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، بازگرداندن ارز حاصل از صادرات به صندوق دولت را یکی دیگر دستاوردهای فولاد مبارکه در شرایط تحریم دانست و اظهار امیدواری کرد این شرکت در آینده نیز بتواند به‌منظور خدمت به کشور و حمایت از دولت، پرتوان‌تر از همیشه به کار تولید و صادرات همت گمارد.

این گزارش حاکی است در ادامۀ این جلسه، مدیران هلدینگ آتیه و متیل و برخی شرکت‌های مراکز خصوصی به ارائۀ دیدگاه‌های خود و چالش‌های پیش روی بازار به‌ویژه مشکلات موجود برای خرده‌فروشی و تأمین نیاز شرکت‌های کوچک و تولیدکنندگان خرد پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =