• ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۹
  • کد خبر: 10656
  • readingTime: ۱ دقیقه
دربی اصفهان

مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: امروز تیم فولادمبارکه سپاهان پیروز شد، به آنها تبریک می‌گویم و ما هم باید از این شکست درس بگیریم.

به گزارش ایراسین، میلیچ چرچیچ مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از شکست سنگین در دربی فوتبال اصفهان در نشست خبری گفت: ابتدا به تیم سپاهان تبریک می‌گویم که بسیار خوب بازی کرد، قبل از بازی درباره کیفیت بازیکنان صحبت کردم و گفتم فولادمبارکه سپاهان تیم خوبی است و بازیکنان خوب و شاخصی دارد. سپاهان برنده شد و و ما هم باید از این شکست درس بگیریم.

وی ادامه داد: ما بازی را بسیار بد آغاز کردیم، تحت فشار بودیم و نتوانستیم مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم و به ویژه در 10 دقیقه اول بازی پاس‌های زیادی را از دست دادیم. در مقابل، سپاهان توپ را خوب کنترل کرد و گل اول را به ثمر رساند. در ادامه بازی، در جابجایی در زمین مشکل داشتیم و تلاش کردیم این موضوع را حل کنیم، اما این مشکل پابرجا ماند.

میلیچ چرچیچ  با بیان اینکه دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم، گفت: زمانی که پس از بازی فیلم مسابقه را دیدیم متوجه شدیم یک پنالتی بسیار واضح به نفع ما رقم خورده که داور آن را اعلام نکرده است. یقین دارم اگر این پنالتی اعلام می‌شد سرنوشت بازی تغییر می‌کرد. به هر حال در نیمه اول بازی را کنترل کرده و شانس‌های گلزنی هم ایجاد کردیم.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ادامه داد: در نیمه دوم هم خوب بودیم، اما بازیکنان ما اشتباهات فردی داشتند در حالی که باید به مواردی که بین دو نیمه در رختکن از آنها خواسته بودیم عمل می‌کردند. باید از اشتباهات خود درست بگیریم.

وی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم این مشکلات را رفع کنیم و در بازی‌های آینده کیفیت بهتری داشته باشیم. امروز تلاش خود را انجام دادیم اما به چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم. امیدوارم این مشکلات به خصوص در خط دفاعی را رفع و در خط حمله و گلزنی نیز بهتر عمل کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =