• ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
  • کد خبر: 10647
  • readingTime: ۲ دقیقه
ذوب آهن

در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فولاد مبارکه سپاهان مقابل ذوب آهن اصفهان به برتری سه بر یک رسید.

به گزارش ایراسین، در ادامه رقابت های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت 15 روز جمعه هفدهم بهمن ماه 1399 تیم‌های ذوب‌آهن و فولاد مبارکه سپاهان به میزبانی ورزشگاه فولادشهر در دربی اصفهان به مصاف هم رفتند، در این بازی شاگردان محرم نویدکیا برای عدم فاصله با صدرجدول رده بندی لیگ برتر محکوم به شکست دادن ذوب آهن بودند و توانستند سبزجامگان اصفهانی با نتیجه سه بر یک شکست داند. با آغاز بازی سپاهان خیلی زود و در دقیقه 2 توسط محمد محبی به ثمر رساند تا نیمه نخست با نتیجه یک گل به سود طلایی پوشان به اتمام برسد. در نیمه دوم ذوبی ها برای جبران توپ و میدان را در اختیار داشتند ولی بر خلاف جریان بازی سپاهان توسط دانیال اسماعیلی فر به گل دوم رسید. در ادامه یک دقیقه بعد ذوب آهن توسط حسین شنانی به گل رسید و پس از این گل شاگردان محرم نویدکیا بخوبی حفظ توپ کردند و حتی در دقایق پایانی توسط یاسین سلمانی به گل سوم رسیدند با کسب سه امتیاز دربی اصفهان را به پایان رساندند. سپاهان با این پیروزی 25 امتیازی شد و تا قبل از بازی استقلال و نساجی به صدر جدول رسید.

ترکیب ذوب آهن: شهاب گردان، وحید محمدزاده، سید عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم زاده، قاسم حدادی‌فر، میلاد جهانی، دارکو بیدوف، مهرداد قنبری (علی دشتی 57)، دانیال مؤمنی (عرفان پورافراز81)، فرشاد محمدی مهر و محمد سلطانی‌مهر (حسین شنانی 65)      سرمربی: رحمان رضایی

ترکیب فولاد مبارکه سپاهان: پیام نیازمند، محمد نژادمهدی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، جلال‌الدین علی‌محمدی (یاسین سلمانی 81)، سروش رفیعی (محمدرضا مهدی‌زاده 70)، سیدمحمدرضا حسینی (رضا میرزایی 81)، محمد محبی (محمدرضا خلعتبری 70)، سجاد شهباززاده      سرمربی: محرم نویدکیا

 تیم داوری: رضا کرمانشاهی، حمید نادری و بهمن عبدالهی، حمید سبحانی، امید سعیدفر و  وحید مالکی

کارت زرد: میلاد جهانی (13) از ذوب آهن - امید نورافکن(73) از سپاهان

دقایق حساس:

*دقیقه 2 گل اول سپاهان توسط محمد محبی: محمد محبی پاس دقیق سجاد شهباززاده را با شوتی غیرقابل مهار روانه دروازه گردان کرد و اولین گل بازی به ثبت رسید.

دقیقه 18: شوت دانیال اسماعیلی فر از زاویه بسته با واکنش گردان راهی کرنر شد.

دقیقه 45: شوت زمینی دانیال اسماعیلی فر با اختلافی اندک از کنار دروازه ذوب آهن راهی اوت شد.

دقیقه 53: سجاد شهباززاده در موقعیت تک به تک با گردان، نتوانست گل دوم سپاهان را به ثمر برساند.

دقیقه 57: ضربه ایستگاهی میلاد جهانی را پیام نیازمند با پروازی دیدنی از کنج دروازه به بیرون کشید.

دقیقه 75: ضربه حسین شنانی را نیازمند با یک واکنش خوب راهی کرنر کرد.

*دقیقه 78 گل دوم سپاهان توسط دانیال اسماعیلی‌فر: محمدرضا خلعتبری پاس سروش رفیعی را به دانیال اسماعیلی‌فر رساند و این بازیکن گل دوم سپاهان را به ثمر رساند.

*دقیقه 79 گل اول ذوب آهن توسط حسین شنانی: حسین شنانی در کنار محوطه جریمه سپاهان صاحب توپ شد و با یک ضربه دیدنی نخستین گل ذوب‌آهن را به ثمر رساند.

*دقیقه 90+3 گل سوم سپاهان توسط یاسین سلمانی: یاسین سلمانی روی پاس خوب رضا میرزایی در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با یک ضربه دیدنی سومین گل سپاهان را به ثمر رساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =