• ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۱
  • کد خبر: 10639
  • readingTime: ۲ دقیقه
محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان گفت: ذوب‌آهن تیم خوبی است و در هفته‌های گذشته نتایج این تیم خیلی بهتر شده است.

به گزارش ایراسین، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان در نشست خبری دربی اصفهان مقابل ذوب آهن با اشاره به درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان گفت: درگذشت این دو عزیز تاسف برانگیز بود، از طرف مجموعه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان فوت مهرداد میناوند و علی انصاریان را تسلیت می‌گویم و امیدوارم راهکار بهتری در نظر بگیریم تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

وی با اشاره به شکست هفته گذشته مقابل شهرخودرو خاطر نشان کرد: هفته گذشته یک بازی حساس را از دست دادیم، این بازی خیلی می‌توانست به ما کمک کند و به همین دلیل شانس اشتباه دیگری را هم نداریم اما این را هم می‌دانیم که ذوب‌آهن تیم خوبی است.

محرم نویدکیا تصریح کرد: در هفته‌های گذشته نتایج تیم ذوب آهن خیلی بهتر شده و تغییرات در این تیم باعث شده تیم بهتری شکل بگیرد و به همان نسبت به شرایط مطلوبی در جدول ندارد اما از لحاظ فوتبالی تیم خوبی است و بازیکنان این تیم فوتبال زیبایی را ارائه می‌دهند، باید روی دروازه حریف شانس گلزنی ایجاد کنیم و از فرصت‌های‌مان استفاده کنیم. باید حواس‌مان به ضد حمله‌های ذوب‌آهن هم باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه همیشه داربی اصفهان جذاب بوده، افزود: امیدوارم فردا بازی جذابی از هر دو تیم شاهد باشیم و هر کسی لیاقتش را دارد برنده شود. تیم‌های بزرگ اگر می‌خواهند موفق باشند باید نتیجه بگیرند.

وی با اشاره عدم تماشاگران در دربی اصفهان بیان داشت: در تمام دنیا به دلیل نبود هواداران در ورزشگاه‌ها تمام تیم‌ها با تمرکز بالا بازی می‌کنند و فشاری روی آن‌ها نیست. به همین دلیل تیم ضعیف و قوی وجود ندارد و بدون هوادار هر تیمی شانس برد و هر تیمی شانس باخت دارد.

محرم نویدکیا با بیان اینکه تمرکز عامل موفقیت است، افزود: در سال‌های گذشته سپاهان نتوانسته قهرمان شود و همین مساله برای سپاهان سخت بود. بازیکنان باید این واقعیت را هم قبول کنند که فقط بازی کردن و تلاش مهم نیست و باید تمرکز داشته باشند و در شرایط سخت خودشان را کنترل کنند. سپاهان تیمی است که هر موقع هم عقب باشد، می‌تواند به بازی برگردد. پس باید تا آن‌جا که می‌توانند تمرکزشان را تا لحظه آخر حفظ کنند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان با بیان اینکه آرزو می‌کنم بازی خوبی مقابل ذوب‌آهن داشته باشیم، گفت: ما و ذوب‌آهن همیشه رقیب بودیم اما هیچوقت مثل خیلی از تیم‌ها دشمن هم نیستیم. ما دو رقیب قابل احترامی برای همدیگر هستیم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =