• ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
  • کد خبر: 10544
  • readingTime: ۱ دقیقه
شهباز حسن پور

شهباز حسن پور رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی در روز گذشته طی بازدیدی که از نمایشگاه های برپاشده در تهران داشت، یادداشتی در خصوص میزان پیشرفتهایی که نظاره گرشان بود نوشت:

به گزارش ایراسین در این یادداشت آمده است:

بازدید از سه نمایشگاه، قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو، نمایشگاه رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی، کامپوزیت و آبکاری  و نمایشگاه ایران کان مین، بازدید از افتخارات ملی است. شرکت هایی که در سخت ترین شرایط کشور و با وجود تحریم های بسیار نه تنها سر خم نکرده بلکه با قدرتی بیش از گذشته در راه توسعه کشور گام بر می دارند.

دشمنان انقلاب اسلامی در سال های اخیر به گمان خود با فشار حداکثری و اعمال تحریم های ظالمانه از پیشرفت ایران اسلامی جلوگیری کردند، اما متخصصان و نیروهای جوان در کنار مسئولان دلسوز جمهوری اسلامی نه تنها در مسیر توسعه متوقف نشدند بلکه با توان هرچه بیشتری در حوزه های مختلف موفق به کسب رتبه های جهانی شدند.

اگر نگاهی به صنعت فولاد با حمایت هرچه بیشتر ‌از نیروهای توانمند بومی و شایسته سالاری داشته باشیم خواهیم دید رتبه دهم فولاد سازی  در جهان حاصل شده است و این یعنی تیری به قلب دشمن.

تحریم ها باعث شد تا به ظرفیت های دیگر کشور در کنار نفت توجه ویژه داشته باشیم و امروز با تاکید مقام معظم رهبری به این باور و اعتقاد دست یافته ایم که معدن می تواند جایگزین نفت باشد.

فعالان اقتصادی، بخش خصوصی و شرکت های دانش بنیان امروز همانند رزمندگان ٨ سال دفاع مقدس در جبهه های نبرد حضور دارند و با تمام توان از اقتصاد کشور دفاع می کنند.

بازدید از نمایشگاه‌های یاد شده باعث شد تا بار دیگر به توانمندی های موجود در کشور و نیروهای متخصص و بخش خصوصی فعال در حوزه صنعت و معدن افتخار کنم. این نمایشگاه ها گوشه ای از توانمندی و مقاومت در جبهه جنگ اقتصادی است، جنگی که با افتخار و سربلندی از آن بیرون آمده ایم و به دنیا ثابت کرده ایم تحریم نمی تواند مقابل رشد و بالندگی جمهوری اسلامی مقاومت کند.

در اینجا بر خود واجب می دانم تا از تلاش ها و حمایت وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت، سازمان هایی همچون ایمیدرو و بخش خصوصی در جهت رشد و توسعه هرچه بیشتر صنعت و معدن کشور تشکر کنم .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =