• ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۴
  • کد خبر: 10493
  • readingTime: ۳ دقیقه
دیدار تیم های سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان

عکس:مجتبی جهان بخش

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه دهم بهمن 1399 آغاز خواهد شد.

به گزارش ایراسین، با اینکه جامعه ورزش ایران در شوک درگذشت ناگهانی مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران است، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه دهم بهمن 1399 با انجام سه بازی آغاز می شود و روز شنبه یازدهم بهمن ماه با انجام 5 بازی دیگر به پایان خواهد رسید. در مهمترین دیدار روز شنبه ساعت ۱۷ تیم فولادمبارکه سپاهان در ورزشگاه نقش جهان میزبان شهر خودرو است. سپاهان در هفته دهم در حالیکه سه بر یک از ماشین سازی جلو بود مقابل این تیم تن به تساوی سه بر سه داد. ام محرم نویدکیا تیمش را برای بازی های بعدی آماده کرد و این تیم توانست مقابل تیم های پیکان و صنعت نفت آبادان به برتری دست یابد. طلایی پوشان اصفهانی هفته گذشته با برتری برابر تیم صنعت نفت توانست  بعد از ۱۰ سال طلسم پیروز نشدن در آبادان را بشکند و با ۲۲ امتیاز و تفاضل گل کمتر از استقلال در رتبه دوم جدول رده بندی قرار بگیرد. فولاد مبارکه سپاهان

قصد دارد با برتری برابر تیم شهر خودرو روند رو به رشد خود را ادامه بدهند و در کورس قهرمانی بمانند. در سویی دیگر تیم شهر خودرو هفته گذشته سه امتیاز با ارزش در خانه برابر تیم نساجی مازندران به دست آورد و با ۱۵ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.

این تیم مشهدی قصد دارد با حداقل کسب امتیاز اصفهان را ترک کند اما کار سختی در نصف جهان پیش رو دارد. تقابل  نویدکیا و رحمتی مربیان جوان در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود. در صورت تساوی و یا شکست تیم فوتبال استقلال تهران مقابل نفت مسجد سلیمان و پیروزی سپاهان مقابل شهرخودرو، طلایی پوشان اصفهان صدر جدول لیگ برتر بیستم ایران را تجربه خواهند کرد.

نفت مسجد سلیمان- استقلال تهران

تیم فوتبال استقلال با وجود اینکه هفته گذشته برابر نارنجی پوشان سایپا شکست خورد، اما همچنان با ۲۲ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

شاگردان فکری قصد دارند  با برتری برابر تیم نفت مسجد سلیمان  علاوه بر جبران شکست هفته قبل بتوانند صدرنشینی خود را در جدول رده بندی تثبیت کنند.

آبی پوشان پایتخت فراز و نشیب زیادی در لیگ برتر فوتبال دارند و  شاهد بی ثباتی در نتیجه گیری استقلالی‌ها هستیم و آن‌ها هر هفته یک نتیجه متفاوت به دست آوردند و باید دید فکری در این باره چه تدابیری در نظر می‌گیرد؟

در آن طرف، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان هفته گذشته برابر تیم ذوب آهن به تساوی بدون گل دست یافت و با ۱۶ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار گرفت.

شاگردان مجتبی حسینی قصد دارند از میزبانی خود استفاده کنند و با برتری برابر استقلال جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند، اما کار سختی برابر صدرنشین لیگ برتر فوتبال دارند.

نساجی مازندران- ذوب آهن  

تیم‌های  ته جدولی نساجی مازندران و ذوب آهن روز جمعه به مصاف یکدیگر می‌روند و هر کدام از این تیم‌ها به برد در این بازی نیاز مبرم دارند تا از وضعیت بحرانی خارج شوند.  تیم فوتبال نساجی مازندران با وجود تغییرات در کادر فنی اش و بازگشت مجدد مجید جلالی به این تیم شمالی برابر شهر خودروشکست خورد و با ۹ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار گرفت.

تیم ذوب آهن همانند حریف شمالی خود  در وضعیت بحرانی قرار دارد و رنگ برد را در لیگ برتر فوتبال  ندیده  و با ۸ امتیاز در جایگاه پانزده جدول رده بندی قرار گرفته است.

پرسپولیس – ماشین سازی

سرخپوشان پایتخت روز شنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم ماشین سازی هستند.

شاگردان گل محمدی هفته گذشته اولین شکست خود در لیگ برتر فوتبال را برابر تیم آلومینیوم اراک متحمل شدند و با ۲ بازی کمتر و کسب ۱۵ امتیاز در جایگاه نهم قرار دارند.

پرسپولیسی‌ها قصد دارند با برتری برابر تیم ماشین سازی علاوه بر جبران  شکست هفته قبل بتوانند وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند. تیم ماشین سازی در وضعیت بحرانی قرار دارد و تاکنون طعم پیروزی را در لیگ برتر فوتبال نچشیده و با ۸ باخت و ۴ مساوی و کسب ۴ امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارد. شاگردان اخباری قصد دارند دست به کار بزرگی بزنند و در ورزشگاه آزادی از پرسپولیس امتیاز بگیرند، اما کار سختی پیش رو دارند.

برنامه هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال:

جمعه ۱۰ بهمن ۹۹  ساعت 15:

نساجی قائمشهر- ذوب آهن اصفهان 

نفت مسجدسلیمان – استقلال تهران

سایپا – گل گهر سیرجان

شنبه ۱۱ بهمن 1399:

تراکتور – آلومینیوم اراک  ساعت 15  

مس رفسنجان – صنعت نفت آبادان ساعت 15:30    

پرسپولیس - ماشین سازی تبریز ساعت 16:55

فولاد مبارکه سپاهان- شهر خودرو مشهد  ساعت 17 

فولاد خوزستان – پیکان تهران  ساعت 17:10    

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =