• ۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۳
  • کد خبر: 10473
  • readingTime: ۲ دقیقه
قاسم ستاری

مجمع انتخاباتی رئیس هیات ورزش کارگری استان اصفهان با انتخاب قاسم ستاری برگزار شد.

به گزارش ایراسین، مجمع انتخاباتی رئیس هیات ورزش کارگری استان اصفهان روز چهارشنبه هشتم بهمن ماه 1399 با حضور جواد رمضی رئیس فدراسیون، سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و دیگر اعضای مجمع در سالن اجتماعات سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.

برای تصدی پست ریاست هیات ورزش کارگری داود اتحادی، اسماعیل پناهنده، مهدی حکیمیان، قاسم ستاری و سعید طاهری نیک بختی ثبت نام کرده بودند که داود اتحادی، مهدی حکیمیان و سعید طاهری انصراف دادند و انتخابات بین پناهنده و ستاری انجام شد و از ۲۱ رای ماخوذه هر دو نفر ۱۰ رای کسب کردند و انتخابات به دور دوم کشیده شد. یک برگه رای نیز سفید به صندوق انداخته شد.

در دور دوم انتخابات هیات ورزش کارگری قاسم ستاری از ۲۱ رای ماخوذه ۱۱ رای کسب نمود و برای چهار سال به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد. پناهنده نیز ۱۰ رای کسب کرد.

جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری در این مجمع گفت: ارتباط مستقیم با واحدهای صنعتی یکی از مهم‌ترین وظایف رئیس هیأت ورزش کارگری است، همچنین توجه به ورزش همگانی که رسالت اصلی فدراسیون است، حضور فعال در رقابت‌های کشوری و بین‌المللی و توجه ویژه به بحث آموزش و فرهنگ‌سازی در حوزه ورزش از دیگر شاخصه‌هایی است که باید مد نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه استان اصفهان سرشار از ظرفیت، فرصت و توانمندی است، افزود: ورزش کارگری برای همه پراهمیت است، هیات ورزش کارگری استان اصفهان در بحث ارزیابی عملکرد در بین برترین‌های کشور بوده است. واحدهای صنعتی و تولیدی توانمند می تواند به توسعه ورزش کارگری کمک کند.

جواد رمضی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در ورزش کارگری رخ داده است، گفت: عضویت مجدد در کمیته ملی المپیک را داشته‌ایم که نشان می‌دهد، مدیران ورزش کشور به اهمیت ورزش کارگری پی برده‌اند و این موضوع برای ورزش کارگری بسیار خوب است.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری خاطرنشان کرد: عضویت در شورای برون‌مرزی و میزبانی مسابقات فوتبال شرکت‌ها در سال ۲۰۲۲ از دیگر فعالیت‌های این فدراسیون بوده است، همچنین جایگاه هیأت‌های کارگری را در مجامع استانی تحکیم بخشیدیم.

وی در پایان با اشاره به این‌که در سال گذشته رتبه سوم را در رقابت‌های جهانی کسب کردیم، بیان داشت: این اتفاق در حالی رخ داد که در ۲ دوره قبلی رتبه نهم را داشتیم، سال گذشته بیش از ۷۰ رقابت ملی برگزار کردیم که نشان از توانمندی این حوزه ورزش دارد؛ بستر آموزش مجازی ایجاد کردیم و طرح‌های کلیدی را در حوزه ورزش همگانی پیش‌بینی کرده‌ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =