ساکت

در مراسمی از پیشکسوتان فوتبال استان اصفهان با حضور مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تجلیل و یاد و خاطره مرحوم محمود یاوری زنده نگه داشته شد.

به گزارش ایراسین، آیین تجلیل از پیشکسوتان فوتبال استان اصفهان با عنوان یاد یاران روز چهارشنبه هشتم بهمن ماه 1399 با حضور سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، ضیاء عربشاهی و حسین کلانی پیشکسوتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و جواد محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن به میزبانی تالار اشراف  برگزار شد.

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در حاشیه این مراسم بیان داشت: محفل وزین و سنگینی بود که تحت نام مرحوم استاد یاوری همگان را جمع کرده بود و فضای صمیمی و برادرانه‌ای را شاهد بودیم، به همه دست‌اندرکاران این برنامه وزین خسته نباشید می گویم.

وی پیرامون اوضاع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: محرم‌ نویدکیا بر اساس یک‌ اندیشه راهبردی به عنوان سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان انتخاب شد، فوتبال سپاهان مکتب خاص خودش را دارد و زمان آن رسیده که بتواند از اسطوره‌ها، ذخیره‌ها، چهره‌های ماندگار و وفاداران خودش در کادر فنی استفاده کند که به لطف خدا این اتفاق افتاد.

محمدرضا ساکت درباره رفتار تحسین برانگیز هواداران صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بهترین درودها را به مردم پاکباخته، با شرافت و باغیرت خوزستان و آبادان و هواداران خونگرم و با فرهنگ باشگاه صنعت‌نفت تقدیم می‌کنم. آن‌ها علیرغم اینکه حضورشان در ورزشگاه ممنوع بود اما با تمام وجود به تیمشان عشق می‌ورزند.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پایان با بیان اینکه صنعت نفت آبادان نماد یک فوتبال مترقی است، افزود: بدون شک روح بلند استاد دهداری که معلم اخلاق و فنی بوده، امروز کماکان در آبادان موج می‌زند. ما شاهد یک منش پهلوانانه از مردم آبادان، باشگاه صنعت نفت و هواداران فهیمشان بودیم که به نمایندگی از باشگاه سپاهان از مردم با شرافت آبادان تشکر می کنم.

گفتنی است در ورودی این مراسم یادبود مرحوم محمود یاوری، پیش‌کسوت فوتبال اصفهان قرار داشت که پیش‌کسوتان فوتبال با ادای احترام و امضای یادبود یاد و خاطره امیرکبیر فوتبال را زنده نگه داشتند. در پایان این مراسم نیز از خانواده مرحوم یاوری و پیش‌کسوتان فوتبال اصفهان تجلیل به عمل آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =