برتری چهار بر یک سپاهان مقابل نساجی مازندران

عکس:مجتبی جهان بخش

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با گلزنی سجاد شهباززاده و محمدرضا مهدیزاده در آبادان هم امتیاز با استقلال صدرنشین شد.

به گزارش ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان موفق شد در دیدار مقابل صنعت نفت در آبادان، جنگ بالای جدولی‌ها را پیروز شود و سه امتیاز با ارزش از آبادان به ارمغان آورد و حالا هم امتیاز با استقلال صدرنشین هم امتیاز شود. این بازی در حالی با برتری شاگردان محرم نویدکیا به پایان رسید که تا دقایق پایانی با تساوی یک بر یک همراه بود ولی در دقیقه 88 محمدرضا مهدیزاده روی یک ضربه سر دروازه حریف آبادانی را باز کرد و سه امتیاز ارزشمند برای تیمش به ارمغان آورد تا ستاره این دیدار لقب بگیرد. مهدیزاده با عملکرد مطلوب در ترکیب سپاهان تبدیل به یک بازیکن کلیدی در جمع طلایی پوشان شده است.

همچنین سجاد شهباززاده با عملکرد خیره کننده خود در لیگ بیستم تقریبا در هر دیداری یک سورپرایز برای هواداران فولاد مبارکه سپاهان دارد. وی که فصل قبل به عنوان یکی از بازیکنان مغضوب هواداران سپاهان محسوب می شد از ابتدای بازی های امسال موفق شد خود را به عنوان یکی از زهردارترین مهاجمان لیگ نشان دهد و برای رسیدن بعنوان آقای گلی، از فرصت های خود نهایت استفاده را ببرد.

شهباززاده که پیش از این به همراه مهاجمانی همچون گادوین منشا، امین قاسمی نژاد، طالب ریکانی و ... تا هفته های اخیر به صورت مشترک در صدر بهترین گلزنان لیگ برتری قرار داشت با گلی که در دقیقه ششم بازی مقابل صنعت نفت وارد دروازه کرد موفق شد خود را 10 گله کند و به صدر جدول گلزنان صعود کند. او حالا نام خود را تا پایان بازی های هفته دوازدهم لیگ بیستم به تنهایی به عنوان آقای گل به ثبت رسانده است. در حال حاضر سجاد شهباززاده با ده گل زده آقای گل لیگ برتر است، منشا با 9 گل در جای دوم قرار دارد و امین قاسمی نژاد و محمد عباس زاده هر کدام با 7 گل در تعقیب آنها هستند. حامد پاکدل هم با گلی که به پرسپولیس زد 6 گله شد و کنار طالب ریکانی در جای چهارم ایستاد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =