ماشین آلات معدنی

رئیس اداره امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، گفت: بر مبنای ماده 45 آئین نامه اجرایی قانون معادن، بهره برداران معدنی فقط تا پایان سال جاری 99 فرصت دارند نسبت به درخواست و تمدید پروانه معدنی فعالیت خود اقدام نمایند.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی صمت؛ رشید مرادی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل تعیین تکلیف وضعیت بهره بردارانی که نسبت به اجراء و رعایت کامل و دقیق مفاد ماده 45 آئین نامه اجرایی قانون معادن اقدام لازم و به موقع را نداشته‌اند، اعلام کرد : بهره برداران معادن به شرط معتبر بودن پروانه بهره برداری در زمان درخواست تمدید؛ فعال بودن معدن، تعیین تکلیف حقوق دولتی، رعایت ضوابط فنی و ایمنی و سایر مراحل تمدید پروانه و... می توانند نسبت به تمدید اعتبار مجوز اقدام نمایند.

وی افزود : بهره برداران معادن در صورت ارائه درخواست تمدید ، صرفا تا پایان سال جاری فرصت دارند تا کلیه اقدامات و مراحل اجرایی ماده 45 آئین نامه اجرای را انجام و تمدید پروانه بهره برداری تا اتمام سالجاری انجام دهند.

بدیهی است پس از پایان سالجاری هیچ عنوان اقدامی در این زمینه مقدور نخواهد بود و ملاک عمل،اجرای کامل ماده 45 آئین نامه اجرایی قانون معادن خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =