جلسه هم اندیشی با مدیران شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت از اعلام آمادگی این معاونت برای تعامل موثر با صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در توسعه داخلی سازی صنایع راهبردی خبر داد .

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی صمت، مهدی صادقی نیارکی در جلسه هم اندیشی با مدیران شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته، با تاکید بر ضرورت سرمایه گذاری برای اجرای پروژه های ساخت داخل گفت: دفاترتخصصی و مرکز ساخت داخل وزارت صمت، آمادگی دارد تا با همکاری صندوق صنایع پیشرفته، پروژه های داخلی سازی را در صنایع راهبردی نظیر حمل ونقل، فلزی و لوازم خانگی و همچنین ماشین سازی و تجهیزات اجرایی کند.

آمادگی معاونت امور صنایع وزارت صمت برای توسعه همکاری ها با صندوق حمایت از صنایع پیشرفته

معاون امور صنایع وزارت صمت با اشاره به ظرفیت های شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته، از آمادگی این معاونت جهت تعامل و همکاری بیش از پیش با صحا برای حمایت از صنعتگران در توسعه تولید ملی خبر داد .

رضا نقی پور اصل نیز در این نشست گزارشی از اقدامات صورت گرفته و عملکرد صندوق حمایت از صنایع پیشرفته به ویژه در حوزه ساخت داخل در سال جهش تولید ارائه کرد.

افزایش توان حمایتی صندوق از صنایع هایتک و فناور

مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته ، این صندوق را بازوی حمایتی وزارت صمت در حوزه صنایع هایتک و فناور و پلی میان صنعت و دانشگاه دانست و خواستار مساعدت بیش از پیش وزارت صمت جهت حل مشکلات پیش روی این مجموعه و افزایش توان حمایتی صندوق شد.

در ادامه این نشست مباحثی از قبیل راه های افزایش سرمایه صندوق، حمایت از طرح های ساخت داخل، پرداخت یارانه سود تسهیلات به شرکت های حوزه صنایع پیشرفته از سوی معاونت صنایع وزارت صمت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در پایان این جلسه که با حضور مدیران شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، مقرر شد از سوی هر دو مجموعه کارگروهی جهت پیشبرد اهداف این نشست مشخص تا تصمیمات این جلسه تحقق یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =