سعید رشیدی مدیرعامل فولاد تاراز چهارمحال

رکورد میزان تولید ماهانه و رکورد کیفیت محصولات تولیدی همزمان طی دی ماه ۹۹ در شرکت فولاد تاراز حاصل شد.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی فولاد تاراز، مدیر عامل شرکت فولاد تاراز از ثبت رکوردهای کمی و  کیفی جدید و بی سابقه به میزان ۹۹/۸۶ درصد محصول با کیفیت و فاقد عیب به مقدار ۱۸۵۴۹ تن  در دی ماه  امسال خبر داد.

مهندس سعید رشیدی با بیان این مطلب در ادامه افزود: رکورد قبلی این شرکت مربوط به مرداد ۹۹ با کیفیت ۹۹/۸۴درصد و رکورد قبلی تناژ تولید در آذرماه سال گذشته به مقدار ۱۸۰۲۸تن به ثبت رسیده بود.  

وی افزود: این تحول چشمگیر حاصل فعالیتهای متعدد از جمله برنامه ریزی مناسب،  رعایت استانداردهای داخلی و بین المللی،انجام صحیح و کنترل فرایندها و دستورالعملهای کاری،انجام به موقع و صحیح تعمیرات و کاهش توقفات ،انجام فعالیتهای مختلف در زمینه شناسایی عیوب،کنترل مناسب مواد خام ورودی به شرکت وکنترل موثر فرایندها  همچنین تعریف پروژه های بهبود در خط تولید و محصول نهایی  و افزایش دانش فنی پرسنل خط تولید و کیفیت است .

در ادامه مدیرعامل فولاد تاراز با بیان اینکه  این موفقیت در شرایطی بدست آمد که در این ماه تولیدات شرکت با ترکیب ابعادی متنوع انجام گرفته است و همچنین حجم بسیاری از تولیدات این ماه از محصولات با حساسیت کیفیت بالا شامل تولید ورقهای گالوانیزه اسکین شده با کیفیت سطح بسیار خوب برای مصارف رنگی و لوازم خانگی،تولید محصول گالوانیزه با پوشش بالا،تولید گالوانیزه از کلاف اسید شویی و همچنین تولید محصول جدید شرکت به نام گالواتاراز(گالوانیزه TOC) صورت پذیرفت .

رشیدی در پایان خاطر نشان کرد: کسب این موفقیت را مرهون تلاش های دلسوزانه مدیران و کارکنان تمامی واحدها هستیم.
وی همچنین بزرگترین محدودیت و چالش شرکت فولاد تاراز در جهت تداوم روند روبه رشد تولید را کمبود کلاف سرد خام به عنوان مواد اولیه عنوان و اظهار امیدواری کرد در سایه حق تعالی و با رفع  مشکل تامین مـواد اولیه با وجود کارکنان با انگیزه و پرتلاش شرکت،  شاهد افزایش تولید و ثبت رکوردهای جدید در آینده ای نزدیک باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =