• ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
  • کد خبر: 10355
  • readingTime: ۲ دقیقه
صنعت نفت آبادان

تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان برای جدا نشدن از جمع مدعیان برای شکست صنعت نفت به آبادان می رود.

به گزارش ایراسین، در یکی از بازی های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فولادمبارکه سپاهان روز دوشنبه ششم بهمن ماه 1399 ساعت 16 میهمان صنعت نفت آبادان می باشد. با توجه به شکست یک بر صفر استقلال تهران مقابل سایپا بهترین فرصت برای شاگردان محرم نویدکیا می باشد که با شکست صنعت نفت تیم دوم جدول با صدرنشین لیگ هم امتیاز شود. صنعت‌نفت آبادان در نیم فصل اول یکی از تیم‌های شگفتی ساز به شمار می‌رود و با وجود مشکلات مالی و دیر آغاز شدن تمرینات با هدایت سید سیروس پورموسوی به یکی از مدعیان کسب سهمیه آسیا و قهرمانی لیگ تبدیل شد.

شاگردان پورموسوی که در ۱۱ هفته گذشته بر خلاف انتظار توانستند بین تیم‌های بالای جدول قرار بگیرند و اگر از سد سپاهان بگذرند می توانند به تنهایی با 24 امتیاز صدرنشین لیگ برتر شوند. سپاهان برای کسب پیروزی کار بسیار سختی دارد.

شاگردان محرم نویدکیا غیر از تیم های صنعت نفت، استقلال تیم‌های تراکتور، پیکان و پرسپولیس را در جدول مسابقات در نزدیکی خود احساس می‌کنند راهی جز پیروزی برابر برزیلی‌های فوتبال ایران ندارند. دیدارهای صنعت‌نفت آبادان و فولاد مبارکه سپاهان همواره دیدارهای جذابی بوده و با توجه به موقعیت دو تیم در جدول حساسیت این دیدار بسیار بالاست و تیم پیروز شانس قهرمانی و یا کسب سهمیه آسیا برای  آن افزایش خواهد یافت.

طلایی پوشان اصفهانی با کسب پیروزی های متوالی برابر حریفان خود را به رده سوم جدول لیگ برتر رساندند و برای تداوم روند مطلوب اخیر خود کار سختی برابر صنعت‌نفت در آبادان پیش‌رو دارند زیرا نفتی‌ها برای ماندن در کورس قهرمانی و صدر جدول نیاز به پیروزی دارند.

نقطه قوت دو تیم به خط میانی و وجود هافبک‌های میانی با تجربه است جایی که نفتی‌ها با بودن طالب ریکانی و حکیم نصاری برابر حریفانش وزنه را به سود طلایی پوشان آبادانی سنگین‌تر کرده، در آن سوی میدان هم سپاهان با حضور محمد محبی و امید نورافکن بازیکنان آماده این روزهای سپاهان کمربند میانی خود را محکم کرده است.

اما امید مربیان صنعت‌نفت و سپاهان به قدرت گلزنی مهاجمان خود است، جایی که رضا خالقی‌فر و سجاد شهباززاده حضور دارند،  مهاجمانی که روی هوا و زمین خطرناک هستند و برای تمامی مدافعین به کابوس تبدیل شده‌اند.

صنعت نفت آبادان با ۶ برد، سه تساوی و ۲ باخت و با ۲۱ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد، در آن سوی میدان نیز فولاد مبارکه سپاهان با پنج برد، چهار تساوی و ۲ باخت در رده سوم جدول رده‌بندی جای گرفته و به دنبال کسب ششمین پیروزی فصل است تا اختلاف خود با صدرنشین جدول را کاهش دهد. سپاهان اصفهان در گلزنی عملکرد قابل قبولی از خود ارایه داده و با زدن ۱۷ گل برترین خط هجومی را به خود اختصاص داده ولی در خط دفاعی نیز با پذیرفتن ۱۳ گل در ۱۰ بازی ضعف را احساس می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =