کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی 98مورد جدید ابتلا به کرونا و وضعیت ثابت اصفهان نسبت به کرونا خبرداد.

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به ثابت ماندن وضعیت استان اصفهان نسبت به کرونا اظهار داشت: کنترل ویروس کرونا به پایبندی مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی وابسته است و وضعیت شکننده در برخی از استانها نشان می دهد که عادی انگاری می تواند وضعیت به دست آمده را تهدید کند.

وی افزود: رنگ بندی استان اصفهان نسبت به بیماری کرونا زرد و آبی است و شهرستان مبارکه هنوز در وضعیت آبی به سر می برد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با  اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل اظهار داشت: در شبانه روزگذشته 746 بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان کمترین بیماران کرونا مثبت را در بخش سرپایی بیمارستانهای خصوصی اعلام کرد و افزود: در شبانه روز گذشته از بین746بیمار مشکوک به کرونا 98 مورد قطعی شناسایی شد و 56 نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر31 بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز 404  بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: 73 نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر شش بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: تاکنون تست دو نفر از این افراد مثبت کرونا بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =