نمایشگاه نفت و گاز

بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران و خاورمیانه با شعار ( نفت ملی ، کالا و خدمات ایرانی) روز گذشته با حضور بیژن زنگه وزیر نفت، فریدون عباسی دوانی رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و حسن زمانی مشاور وزیر و رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران در محل نمایشگاه های بین المللی تهران کار خود را آغاز کرد.

به گزارش ایراسین، این نمایشگاه امسال با حضور 550شرکت در حوزه های مختلف نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی فعالیت خود را آغاز کرده است و به عنوان یکی از رویدادهای مهم در منطقه به شمار می آید و از آن با عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران و خاورمیانه یاد می شود.

با توجه به اینکه در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، شاهد حضور شرکت‌های توانمند خارجی در کنار شرکت‌های بزرگ ایرانی هستیم، فرصت مناسبی برای ارائه آخرین دستاوردهای فعالان ایرانی به دیگر کشورهاست تا گامی در جهت افزایش ارتباط بین ایران با فعالان پیشرو در این صنعت است.

همانگونه که اشاره شد،  در بیست و پنجمین دوره نمایشگاه نفت 550 شرکت، 15 دانشگاه ، 52 شرکت استارت آپی و 27 شرکت صندوق نوآوری و شکوفایی حضور یافته اند.

لازم به ذکر است با توجه به شیوع ویروس کرونا، برگزاری این نمایشگاه با رعایت پروتکلهای بهداشتی میزان بازدیدکنندگان متخصص خواهد بود و از 3 بهمن تا 6 بهمن ماه برپا خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =