محمدرضا مهدیزاده

مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: سپاهان یکی از پرافتخارترین تیم‌های فوتبال ایران است که هر سال جزو مدعیان جدی قهرمانی است.

به گزارش ایراسین، محمدرضا مهدی زاده مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در جمع خبرنگاران پیرامون عملکرد این تیم در فصل 1399-1400 اظهار داشت: در یازده بازی گذشته در لیگ برتر فوتبال از لحاظ فنی تا اینجا عملکرد بدی نداشته‌ایم، البته ایراد هم داریم که مطمئناً روی نقاط ضعف‌مان کار می‌کنیم تا تیم با کیفیت‌تری باشیم.

وی ادامه داد: از لحاظ  کسب امتیاز هم می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم، ولی در برخی از بازی‌ها به راحتی امتیازات مهمی را از دست دادیم. البته تا پایان لیگ هنوز خیلی فرصت داریم و قطعاً در آینده تیم بهتری خواهیم شد.

محمدرضا مهدی زاده با بیان اینکه تیم فولادمبارکه سپاهان یکی از پرافتخارترین تیم‌های فوتبال ایران است، بیان داشت: سپاهان هر سال جزو مدعیان جدی قهرمانی است، ما امسال هم می‌توانیم قهرمان شویم، چون بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی داریم.

مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در خصوص سئوالی مبنی بر اصلی‌ترین رقیب سپاهان در راه قهرمانی چه تیمی است، گفت: چند تیم دنبال قهرمانی هستند و رقابت هم بین مدعیان فشرده است، امسال هیچ تیمی از پیش بازنده نیست و هنوز تیمی نتوانسته است خودش را جدا کند و فعلاً نمی‌توانم بگویم چه تیمی رقیب اصلی ماست.

وی پیرامون عملکرد خود در فصل 1399-1400 اظهار داشت: در فصل گذشته قبل از آخرین بازی عضلات دوقلویم پاره شد و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را از دست دادم. خدا را شکر در این فصل شرایط خوبی دارم و از عملکردم هم راضی هستم، هر چند که برخی مواقع هم می‌توانستم بهتر باشم.

محمدرضا مهدی زاده در خصوص کار با محرم نویدکیا بیان داشت: آقا محرم در فوتبال ایران یک چهره شناخته‌ شده است و در سپاهان هم به‌ عنوان یک اسطوره شناخته می‌شود. رزومه او در دوران بازیگری مشخص است و حالا سال اول مربیگری‌اش را سپری می‌کند. نویدکیا مربی جوان و با انگیزه‌ای است و همه ما می‌خواهیم به این مربی کمک کنیم تا بهترین نتایج را بگیرد و کار کردن با نویدکیا لذت‌بخش است.

مدافع تیم فولاد مبارکه سپاهان در پایان افزود: محرم نویدکیا مربی صادق و روراستی و شخصیتی قابل احترام و دوست‌داشتنی دارد. وی همیشه سعی می‌کند به بازیکنانش و حتی تیم‌های دیگر احترام بگذارد، نویدکیا فوتبال را ساده می‌بیند و همیشه می‌گوید که ساده بازی کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =