حسن قاضی عسگر

معاون اقتصادی استانداری اصفهان گفت: پرواز مستقیم ترکیه-اصفهان می تواند بر گسترش فعالیت های اقتصادی، حمل بار، واردات و صادرات موثر باشد.

سید حسن قاضی عسگر در گفت و گو با خبرنگار ایراسین مهمترین رویداد اقتصادی اخیر را برقراری مجدد پرواز ترکیه-اصفهان دانست و اظهار داشت: پرواز مستقیم ترکیه-اصفهان می تواند بر گسترش فعالیت های اقتصادی، حمل بار، واردات و صادرات موثر باشد.

وی افزود: از سرگیری پرواز اصفهان-ترکیه و بالعکس با دو پرواز در روز همراه خواهد بود که با توسعه صادرات و واردات از طریق کارگوترمینال می تواند دستاورد قابل توجهی برای اقتصاد استان اصفهان داشته باشد.

تسهیلات بازرگانی با پرواز ترکیه-اصفهان

معاون اقتصادی استانداری اصفهان بیان داشت: برقراری مجدد پرواز ترکیه-اصفهان در کنار قطر-اصفهان می تواند تسهیلات سفر و امور بازرگانی را برای فعالان اقتصادی و صنایع  استان اصفهان و سایر استانهای همجوار فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه این خط پروازی می تواند در مراوادت و صادرات و واردات صنایع هم مهم باشد، گفت: با از سرگیری مجدد پرواز ترکیه-اصفهان توسعه روابط کارشناسی برای صنایع فراهم خواهد شد و نیازی نیست بخشی از سفر به صورت زمینی از تهران به اصفهان انجام شود.

حمل بار تا سقف 50 کیلوگرم از طریق پرواز ترکیه-اصفهان

قاضی عسگر با بیان اینکه حمل بار تا 50 کیلوگرم از طریق پرواز ترکیه-اصفهان فراهم شده است، تصریح کرد: این امکان یکی از ویژگی های منحصربه فرد فعال شدن این خط هوایی است چراکه 20 کیلوگرم بیش از بقیه سفرهای هوایی است.

تاثیرات مستقیم سرگیری پرواز ترکیه-اصفهان در صنعت گردشگری

وی با ابراز امیدواری از استقبال خط هوایی ترکیه-اصفهان گفت: با توجه به اهمیت صنعت گردشگری در دوران پساکرونا می توان زخم وارده بر این صنعت را التیام بخشید چراکه براوردها نشان می دهد ماهانه حدود 400 میلیارد تومان به این حوزه خسارت وارد شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =