• ۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳
  • کد خبر: 10320
  • readingTime: ۲ دقیقه
والیبال

تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان با شکست تیم شهداب یزد به صدرنشینی خود در لیگ برتر ایران ادامه داد.

به گزارش ایراسین، هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال آقایان ایران روز جمعه سوم بهمن ماه با برگزاری شش دیدار در حالی به پایان رسید که تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با برتری بر رقیبش  در صدر جدول رده بندی باقی ماندند.

در مهمترین بازی‌های این هفته شاگردان رحمان محمدی راد با پیروزی قاطع سه بر صفر مقابل شهداب یزد رده چهارمی ۵۰ امتیازی شد تا فولادمبارکه سپاهان با ۱۷ پیروزی در صدر جدول بایستد و نماینده یزد با ۱۵ پیروزی و ۴۲ امتیاز به رده پنجم سقوط کند.

در دیگر دیدار حساس سایپا تهران توانست با حساب سه بر صفر از سد شهرداری گنبد پرانگیزه بگذرد تا شاگردان ناصر شهنازی با کسب چهاردهمین پیروزی ۴۵ امتیازی شوند اما از رده ششم تکان نخوردند. گنبدی‌ها هم با وجود این شکست با هفت پیروزی و ۲۲ امتیاز در همان رده هشتم باقی ماندند.

شهرداری ارومیه هم در ادامه نوار پیروزی‌هایش با نتیجه سه بر یک هورسان رامسر را از پیش رو برداشت تا شاگردان پیمان اکبری ضمن جشن گرفتن هفدهمین بردشان ۵۰ امتیازی شوند و تنها به دلیل معدل پایین‌تر در رده دوم بایستند. هورسان هم ۲۱ امتیازی باقی ماند و در رده نهم قرار گرفت.

در دیگر بازی که اهمیت زیادی برای نزدیک شدن تیم پیکان به جمع راه یافتگان به مرحله پلی‌آف داشت، خودروسازان پایتخت توانستند سه بر صفر تیم قعرنشین آذرباتری ارومیه را مغلوب کنند تا شاگردان مرتضی عهدی با هفت پیروزی ۲۲ امتیاز ضمن‌ ایستادن در رده نهم به حضور در دور حذفی امیدوارتر شوند.

در آخرین دیدارها هم خاتم اردکان با پیروزی سه بر صفر برابر راهیاب ملل مریوان انتهای جدولی پنجمین بردش را کسب کرد تا اردکانی‌ها با کسب پنجمین پیروزی ضمن‌ خروج از بحران با ۱۸ امتیاز به رده یازدهم صعود کنند.

تیم فولاد سیرجان هم که روند پرنوسانی را در دور برگشت داشته موفق شد برابر تیم شهرداری ورامین با حساب سه بر صفر به برتری دست یابد تا شاگردان محمدرضا تندروان با ۱۵ پیروزی و رساندن مجموع امتیازاتشان به عدد ۴۵ به رده چهارم صعود کنند.

نتایج کامل دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال:

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ۳ - شهداب یزد یک

(۲۵-۲۰، ۲۵-۲۱، ۲۱-۲۵ و ۲۵-۱۶)

شهرداری گنبد صفر - سایپا ۳

(۱۴-۲۵، ۲۰-۲۵ و ۲۲-۲۵)

هورسان رامسر یک - شهرداری ارومیه ۳

(۲۳-۲۵، ۲۵-۱۸، ۲۱-۲۵، ۱۷-۲۵)

آذرباتری ارومیه صفر - پیکان تهران ۳

(۲۷-۲۹، ۱۵-۲۵، ۲۳-۲۵)

خاتم اردکان ۳ - راهیاب ملل مریوان صفر

(۲۵-۲۳، ۲۷-۲۵، ۲۵-۱۸)

شهرداری ورامین صفر - فولاد سیرجان ۳

(۲۲-۲۵، ۲۰-۲۵ و ۲۰-۲۵)

همچنین تیم‌های لبنیات هراز آمل و شهرداری قزوین با قرعه استراحت روبرو بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =