امید نورافکن

هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: ما باید خودمان را با تیم های بزرگ آسیا نظیر الهلال، العین، تیم های کره ای و ژاپنی مقایسه کنیم.

به گزارش ایراسین، امید نورافکن هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در جمع خبرنگاران پیرامون امکانات این تیم گفت: تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان از نظر امکانات زیرساختی در ایران بین باشگاه های لیگ برتر همیشه اول بوده و هست، ما در چمن مجموعه باغ فردوس تمرین می کنیم که از امکانات خوبی برخوردار است.

وی تاکید کرد: ما اگر بخواهیم از نظر امکانات خودمان را با دیگر تیم های باشگاهی ایران مقایسه کنیم، همیشه در مکان نخست قرار داریم، ما باید خودمان را با تیم های بزرگ آسیا نظیر الهلال عربستان، العین الامارات، تیم های کره ای و ژاپنی مقایسه کنیم تا هر سال امکانات بهتر و بیشتری داشته باشیم.

امید نورافکن در این فصل از رقابت های لیگ برتر فوتبال برخلاف فصل گذشته که در پست هافبک دفاعی به میدان می رفت، بازیکن ثابت دفاع طلایی پوشان در پست دفاع چپ شده است، وی در ادامه صحبت هایش اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در تیم بزرگ فولاد مبارکه سپاهان بازی می کنم و امیدوارم امسال با کسب نتایج خوب به قهرمانی ختم شود که البته کار خیلی سختی است. امیدوارم این مهم اتفاق بیافتد تا همه هواداران، تیم  و مجموعه باشگاه فولادمبارکه خوشحال شوند.

هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه به شخصه بسیار به هواداران سپاهان علاقمند هستم، گفت: باشگاه فولاد مبارکه مدل هواداری خیلی خوبی دارند، قبل از کرونا وقتی به نقش جهان می آمدند، فوق العاده برای من لذت بخش بود، امیدوارم این بیماری زودتر از بین برود و دوباره آنها را در ورزشگاه ها ببینیم.

وی پیرامون کار کردن با محرم نویدکیا بیان داشت: همیشه وقتی در خلوت به این موضوع فکر می کنم، در سال اول فوق العاده با تجربه ظاهر شده اند. در دوران بازیگری باهوش بوده اند و حالا هم در مربیگری همینطور هستند و از تمام مربیانی که سال اول مربیگری‌‍شان در لیگ برتر بوده، یک سر و گردن بالاتر است.

امید نورافکن تاکید کرد: شخصیت  محرم نویدکیا بین همه بازیکنان دوست داشتنی است، دوست داریم با این مربی کار کنیم و روزهای خوبی داشته باشیم و ایشان هم از ما راضی باشد.

هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان پیرامون بازی روز دوشنبه با صنعت نفت آبادان گفت: نماینده آبادان یکی از تیم های خوب امسال است، بازی سختی پیش روی داریم اما ما سپاهان هستیم و برای کسب سه امتیاز به آبادان خواهیم رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =