• ۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
  • کد خبر: 10311
  • readingTime: ۱ دقیقه
رییس هیات عامل ایمیدرو- جعفری

رییس هیات عامل ایمیدرو در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گلگهر اظهار کرد: شرکت معدنی و صنعتی گل گهر یکی از نقش آفرینان مهم در زنجیره فولاد بوده و به آن نگاه ملی داریم.

به گزارش ایراسین، وجیه اله جعفری با بیان این مطلب در ادامه افزود: شرکت معدنی و صنعتی گلگهر در زنجیره اقتصادی کشور اثر گذار است.

وی گفت: امروز شاهد تودیع و معارفه مدیرانی هستیم که سالها شاهد تلاش آنها بوده ایم.

جعفری اظهار کرد که سازمان ایمیدرو از مجموعه گل گهر حمایت خواهد کرد؛ زیرا حاصل این حمایت ها توسعه فعالیت های معدنی و رشد اقتصادی برای کشور است.

رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: زنجیره فولاد کشور با طرح جامعی که برای آن تدوین شده،  به توازن نزدیک می شود و امیدوار به محقق شدن چشم انداز ١٤٠٤ برای تولید 55 میلیون تن فولاد هستیم.

به گفته جعفری، رشد در زنجیره فولاد بیانگر تحقق این هدف چشم انداز فولاد است و طرحهای توسعه های دیگر در منطقه چابهار بجز از اهداف چشم انداز در حال اجرا است.

جعفری با اشاره به اینکه گلگهر یکی از نقش آفرینان مهم در زنجیره فولاد است ادامه داد:  یکی از نکات بسیار مهم در رشد صنایع معدنی، بخش اکتشاف است که در سال های گذشته اقدامات خوبی در این زمینه آغاز شد. از طرفی از مجموعه گلگهر انتظار داریم که اکتشاف را در اولویت های اصلی خود قرار دهد.

به گفته رییس هیات عامل ایمیدرو، به توسعه زیرساخت ها باید توجه ویژه داشت. چراکه امروز بسیاری از نگرانی ها برای توسعه صنعت با سرمایه گذاری شرکت ها در زیرساخت ها برطرف شده است.

معاون وزیر صمت با بیان اینکه بدون شک این استراتژی ها در گل گهر وجود دارد، ادامه داد: اعتقاد به این استراتژی ها می تواند حلقه های قوی بعدی در زنجیره را به همراه داشته باشد. همچنین استفاده از نخبگان می‌تواند گره گشای بسیاری از مسائل کشور باشد.

وی با اشاره به اهمیت مسئولیت های اجتماعی و حمایت از مردم توسط شرکتهای بزرگ همچون گلگهر در ادامه گفت: گل گهر بیش از ٤٢ درصد در تولید کنسانتره نقش دارد و این نشان از اهمیت گل گهر است

جعفری گفت که با احداث مجموعه ایمینو به دنبال جذب نخبگان بوده و در ایمیدرو نیز اقدامات خوبی انجام شده است؛ همچنین  برنامه های مختلفی در ایمیدرو برای کمک به بخش معدن وجود دارد که در دست انجام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =