حجت الله غلامی

سخنگوی ستاد استانی مقابله باکرونا گفت: در حال حاضر برگزاری مدارس به صورت حضوری منتفی و تنها در شهرهای آبی به صورت اختیاری است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، حجت الله غلامی در نشست خبری ستاد استانی مقابله با کرونا با تاکید بر عدم عادی انگاری شرایط کرونا اظهار داشت: محور اصلی این جلسه بر افزایش حساسیت جامعه در رعایت پروتکل های بهداشتی و کنترل تردد در شهر و عدم تجمع در تفرجگاه ها و بوستانها است.

وی افزود: به شهروندان توصیه می شود کمتر در فضای رستورانها حضور پیدا کنند و به صورت بیرون بر غذا تهیه کنند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا با تاکید بر فعالیت 50 درصدی در مراکز تفرجگاهی گفت: فرمانداری ها با تشکیل کمیته های نظارتی و همچنین کمیته نظارتی استان با نظارت معاون سیاسی استانداری بر تشدید محدودیت های کرونا نظارت خواهند داشت.

ورود مسافران به استان اصفهان مدیریت می‌شود

وی با بیان اینکه تردد بین شهری در استان اصفهان آزاد است، افزود: با توجه به تغییر وضعیت استانهای یزد و فارس واستانهای شمالی کشور سفرها از این استانها با حساسیت دنبال می شود.  

غلامی با ابراز نگرانی از تردد در هسته مرکزی شهر اصفهان ابراز داشت: بر این اساس باید سعی شود از تردد مازاد شهروندان در محدوده مرکزی شهر جلوگیری و ورود مسافران به استان مدیریت شود.

برگزاری مدارس به صورت حضوری منتفی است

وی بیان داشت: وسایل حمل و نقل عمومی با کمتر از یک سوم و حداکثر تا ۵۰ درصد باید مورد استفاده قرار گیرد و لازم است شهروندان  به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر ۹ شهرستان استان در وضعیت آبی و ۱۵ شهرستان در وضعیت زرد کرونا هستند، تصریح کرد: اعمال محدودیت‌های شبانه در ۱۰ شهرستان استان کماکان برقرار است و به فرمانداری‌های کل استان ابلاغ شده است تا در صورت نیاز ظرفیت این محدودیت‌ها در دیگر شهرها نیز اعمال شود.

وی افزود : بر اساس مصوبه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا بازگشایی مدارس به صورت حضوری منتفی است.

غلامی در خصوص برگزاری نماز جمعه در استان اصفهان گفت: نماز جمعه تنها در شهرها با وضعیت آبی در استان اصفهان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =