• ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸
  • کد خبر: 10298
  • readingTime: ۲ دقیقه
ذوب آهن

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر مقابل نفت مسجد سلیمان تن به تساوی بدون گل داد.

به گزارش ایراسین، در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور، ورزشگاه فولادشهر میزبان دو تیم ذوب آهن اصفهان و نفت مسجد سلیمان بود که این بازی بدون اینکه گلی رد و بدل شود به پایان رسید. ذوب آهن اصفهان که در فصل جدید با رحمان رضایی بردی را کسب نکرده روز چهارشنبه اول بهمن ماه نیز نتوانست از سد نماینده مسجد سلیمان بگذرد.

هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن به رحمان رضایی اولتیماتوم داده بودند که از 5 بازی حداقل باید 11 امتیاز کسب کنید ولی این مربی از دو بازی تنها یک امتیاز کسب کرده و به آن خواسته هیئت مدیره نخواهد رسید. باید منتظر ماند که آیا رحمان رضایی از ذوب آهن اخراج خواهد شد و یا نه؟ ذوب آهن با این یک امتیاز 8 امتیازی شد و همچنان برای عدم سقوط می جنگد، نفت مسجد سلیمان نیز 16 امتیازی شد و در رده پنجم قرار دارد.   

ترکیب ذوب آهن: یوسف بهزادی، عبدالله حسینی، وحید محمدزاده

فرشاد محمدی‌مهر، مسعود ابراهیم‌زاده، دانیال مومنی(77- عرفان پورافراز)، قاسم حدادی‌فر، علی دشتی(77- ایوان مارکوویچ)، مجتبی حق‌دوست(81- حسین شنانی)، میلاد جهانی، دارکو بییدوف(3+90- ابوالفضل عکاشه)           سرمربی: رحمان رضایی

ترکیب نفت مسجدسلیمان: فرهاد مجدکرمانشاهی، بهروز نوروزی‌فرد، محمدمهدی احمدی، مجتبی مقتدایی، نیما انتظاری، میثم تهی‌دست، سجاد جعفری، فرید بهزادی‌کریمی(82- مصطفی نائیج‌پور)، محمد بلبلی(85- عباس بوعذار)، محمدمهدی محبی(2+90- مهدی ایزدی)، ساسان حسینی(2+90- مهدی نیایش‌پور)          سرمربی: مجتبی حسینی

تیم داوری : سعید رحیمی‌مقدم/ کمک‌ها: رحیم شاهین و حمیدرضا افشون؛ داور چهارم: بهمن عبداللهی/ کمک داوران پشت دروازه: جواد رحیم‌زاده و محمدرضا تارخ/ ناظر داوری: یدالله جهانبازی.

کارت زرد: میثم تهی‌دست (68) از نفت مسجدسلیمان و سجاد جعفری (78) از نفت مسجدسلیمان

دقایق حساس:

دقیقه 10: پاس در عرض جهانی را علی دشتی با سرتوپ و شوت محکم به سمت دروازه نفت زد که ضربه او پس از برخورد به نورزی‌فرد به کرنر رفت.

دقیقه 11: ارسال کرنر حدادی‌فر به بعد از دیرک دوم و ضربه سر بییدوف به عبدالله حسینی رسید که شوت روی پای او در حالی که اعتقاد به  برخورد توپ با دست نیما انتظاری داشت، مجددا راهی کرنر شد.

دقیقه 12: ارسال میلاد جهانی از روی کرنر نزدیک بود مستقیما وارد دروازه نفت شود که مشت کرمانشاهی از روی سر محمدزاده توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 24: پاس بلند محمدزاده به  پشت مدافعان نفت مسجدسلیمان به علی دشتی رسید که شوت او در موقعیت تک به تک را کرمانشاهی راهی کرنر کرد.

دقیقه 27: ضربه ایستگاهی محمدی‌مهر را کرمانشاهی دفع کرد.

دقیقه 42: ضربه بلبلی از زاویه بسته به تور کنار دروازه اصابت کرد.

دقیقه 45: شوت روی پای محمدمهدی محبی از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناکی از بالای دروازه  ذوب آهن به اوت رفت.

دقیقه 60: پاس در عمق محمدی‌مهر و شوت دشتی در حالت درازکش دراختیار کرمانشاهی قرار گرفت.

دقیقه 76: پاس در عمق علی دشتی و شوت روی پای چپ میلاد جهانی با اختلاف کمی از کنار دروازه نفت به بیرون رفت.

دقیقه 80: پاس مارکوویچ را حق‌دوست از زاویه بسته تبدیل به گل کرد که رحیم شاهین، کمک داور اول در تصمیمی اشتباه گل ذوب آهن را مردود اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =