انجمن فولاد

اعضای هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، طی پیامی به دکتر اردشیر سعدمحمدی انتخاب ایشان را به عنوان سرپرست جدید معاونت معدن و صنایع معدنی وزارت صمت تبریک گفتند.

به گزارش ایراسین متن این پیام به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر اردشیر سعد محمدی

بدینوسیله انتصاب جنابعالی به عنوان سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمترا تبریک عرض می نماییم. بدون شک پذیرش این مسئولیت خطیر در شرایط فعلی اقتصاد کشور، نشان دهنده روحیه ایثار، مسئولیت پذیری، شجاعت و وجدان ملی جنابعالی است.

جامعه فولاد کشور  با توجه به دانش، تخصص و تجربه پربار جنابعالی و همچنین سابقه تعاملات اجرایی موثر قبلی، امیدوارانه در انتظار تحقق رسالت های آن معاونت محترم در حمایت از تولید و جایگزینی اقتصاد معدن و صنایع معدنی به جای نفت مطابق منویات مقام معظم رهبری(مدظلهالعالی) با همکاری سایر مسئولین در تیم جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

زنجیره فولاد کشور در شرایط کنونی، بیش از هر چیز به پیگیری مجدانه و مستمر مسائل واحدهای تولیدی در ارتباط با تامین مواد اولیه، پایداری تولید، توسعه صادرات و تامین نیاز داخلی در تعامل با سایر بازیگران تولید و تجارت محصولات زنجیره فولاد نیاز دارد. 

این انجمن همچون همه ادوار گذشته در 20 سال فعالیت خود و به نمایندگی از تولیدکنندگان زنجیره فولاد کشور آماده هر گونه مشورت، همکاری و همیاری جنابعالی و سایر ارکان دولت و حاکمیت در مسیر پر سنگلاخ پیش رو است.

با آرزوی موفقیت روزافزون

هیئت مدیره و دبیرخانه انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =