• ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۷
  • کد خبر: 10245
  • readingTime: ۱ دقیقه
داود عزیزی

رئیس فدراسیون تنیس ایران گفت: استان اصفهان دارای صنایع قدرتمندی است که هیات تنیس باید از این ظرفیت بهره کافی را ببرد.

به گزارش ایرسین، داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار ایراسین با بیان اینکه در تنیس نباید کسی حذف شود، اظهار داشت: همه باید با همفکری و هم افزایی در راستای توسعه رشته تنیس کوشا باشند و صحبت های مخالف و موافق شنیده شود و آنها را برای توسعه این رشته به کار برد، مجامع استانی باید تقویت شوند و نباید نگاه سمبلیک به آنها داشته باشیم.

وی با بیان اینکه استان اصفهان دارای صنایع قدرتمندی است، افزود: با وجود صنایع قدرتمندی همچون مجتمع فولاد مبارکه و شرکت ذوب آهن، استان اصفهان به راحتی می تواند میزبانی مسابقات فیوچرز را داشته باشد، در این بین اعضای مجمع هیات تنیس استان اصفهان و هیئت رئیسه آن می توانند با ارتباط با مسئولین این مجموعه ها در راستای میزبانی مسابقات فیوچرز کوشا باشند. همچنین استان اصفهان نماینگان مجلس خیلی قوی و کاربلدی در سطح کشور دارد که باید از ظرفیت وجود این نمایندگان در راستای توسعه ورزش تنیس بهره برد.

 داود عزیزی با اشاره به ماده 88 (اجاره اماکن ورزشی) گفت: ماده 88 هیچ مشکلی ندارد اما صحیح اجراء نشده است، در این ماده ذکر شده املاک مازاد، اما وقتی تنها یک زمین تنیس در اصفهان وجود دارد لزومی ندارد که آن در ماده 88 قرار گیرد. از مدیرکل ورزش و جوانان می خواهم هیات تنیس استان اصفهان را صاحب زمین کند تا بتواند بحث های مختلف مثل همگانی، تمرینات تیم های استان، استعدادپروری، نخبه پروری و ... خود را انجام دهد. فدراسیون نیز در این زمینه در اداره کل ورزش و جوانان است.   

رئیس فدراسیون تنیس ایران در پایان تاکید کرد: استان اصفهان قطب تنیس کشور می باشد، از فرهاد رحیمی رئیس هیات تنیس استان اصفهان می خواهم که در پایان سال حداقل دو مسابقه فیوچرز برگزار کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =