کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی 87 مورد جدید ابتلا به کرونا خبر داد و نسبت به وضعیت شکننده هشدار داد.

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل اظهار داشت: در شبانه روزگذشته 546 بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان کمترین بیماران کرونا مثبت را در بخش سرپایی بیمارستانهای خصوصی اعلام کرد و افزود: در شبانه روز گذشته از بین 546 بیمار مشکوک به کرونا 87 مورد قطعی شناسایی شد و 64نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر 58 بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز 390 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: 93 نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر هشت بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: تاکنون تست  چهار نفر از این افراد مثبت کرونا بوده است.

وی افزود: رنگ بندی استان اصفهان نسبت به بیماری کرونا تغییر نکرده است اما همچنان وضعیت شکننده است و با کوچکترین غفلت وضعیت بحرانی می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =