بانوان

تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان در لحظات پایانی مقابل ذوب آهن تن به تساوی 2 بر 2 داد.

به گزارش ایراسین، در ادامه هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، روز جمعه ۲۶ دی ماه، در شهرآورد اصفهان دو تیم فوتبال ذوب آهن و فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه دو بر دو به پایان یافت. تقابل رفت این دو تیم با برتری لحظات پایانی فولاد مبارکه سپاهان خاتمه پیدا کرد و شاگردان امیر شقاقی که بدون از دست دادن حتی یک امتیاز فصل را دنبال می‌کردند، به دنبال تداوم صدرنشینی خود با پیروزی دوباره مقابل ذوب‌آهن بودند تا یک گام بلند به سوی مرحله پلی‌آف بردارند اما این دیدار به تساوی کشیده شد.

با شروع بازی طلایی‌پوشان سپاهانی غافلگیر شدند و سارا سبزواری گل اول را برای ذوب‌آهن به ثمر رساند، تلاش شاگردان امیرشقاقی برای جبران نتیجه در نیمه اول حاصلی را به همراه نداشت و ذوب‌آهن پیروز به رختکن رفت. با شروع نیمه دوم حملات سپاهانی‌ها دوچندان شد و آن‌ها برای رسیدن به گل تساوی فشار زیادی را روی دروازه سبز جامگان اصفهانی آوردند تا اینکه در دقیقه 70 سپاهان توسط هانیه علیمردانی به گل تساوی رسید، در ادامه تلاش طلایی‌پوشان برای رسیدن به گل برتری ادامه داشت تا اینکه نرگس سبکتکین گل دوم شاگردان امیرشقاقی را در تیم سپاهان به ثمر رساند. این پایان کار نبود و سارا سبزواری در قامت یک ناجی برای ذوب‌آهن موفق شد دومین گل خود و تیمش را در این مسابقه بزند و در آخرین لحظات نتیجه بازی دو بر دو شد. با این تساوی سپاهان با 13 امتیاز در صدر جدول گروه یک جایگاه خود را تثبیت کرد و در جایگاه دوم و سوم جدول نیز، تیم‌های ذوب‌آهن با 11 امتیاز و شهرداری بم با 10 امتیاز (یک بازی بیشتر ذوب‌آهن) حضور دارند.

در گروه دوم مسابقات نیز شهرداری سیرجان با تساوی مقابل پالایش گاز ایلام، 19 امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند و حالا آن‌ها برای در یک‌قدمی صعود به پلی‌آف قرار دارند. تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری سیرجان در گروه یک و دو، برای اولین بار در فصل جدید مسابقات امتیاز از دست دادند.

نتایج مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان: (گروه یک)

همیاری آذربایجان غربی 1 -  هیات فوتبال البرز 3

ذوب آهن اصفهان 2  -    فولاد مبارکه سپاهان 2

نتایج مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان: (گروه دو)

پالایش گاز ایلام 2 -  شهرداری سیرجان 2

سارگل بوشهر 0 -    وچان کردستان 2

شهدای قشقایی شیراز 0 -  ملوان بندرانزلی  7

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =