محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز دیدار با پیکان تهران را کسب کردیم.

به گزارش ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان عصر روز جمعه 26 دی ماه 1399 در ورزشگاه نقش جهان با نتیجه 2 بر یک از سد پیکان گذشت تا جایگاه خود را در جدول رده بندی سامان دهد. محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در جمع خبرنگاران پیرامون این دیدار اظهار داشت: اگر منطقی به این بازی نگاه کنیم، در نیمه نخست فوتبال خوبی ارائه نکردیم و پیکان بهتر و مسلط ‌تر از ما بازی کرد، با اینکه در این نیمه یک گل از حریف پیش افتادیم، اما انتظار بالاتری از بازیکنانم داشتم.

وی با بیان اینکه در نیمه نخست نظم خوبی در عملکرد هافبک‌های تیم برای پوشش فضاهای میدان نداشتیم، افزود: با شروع بازی در نیمه دوم نیز عملکرد خوبی نداشتیم و یک گل نیز دریافت کردیم اما پس از این گل شرایط بهتر شد و فرصت‌های بسیار زیادی برای مان به وجود آمد و این شانس را داشتیم تا به گل‌های بیشتری دست یابیم.

محرم نویدکیا خاطر نشان کرد: برای تیم ما ایده‌آل نبود که در نیمه نخست فضاهای میدان را از دست بدهیم و برخلاف ما، تیم پیکان تهران میانه میدان را در دست گرفت و به خوبی هافبک‌های ما را پرس کرد و مشخص بود با برنامه‌ریزی دقیقی وارد میدان شده‌اند، در نهایت خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز دیدار با پیکان را کسب کردیم.

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان درباره دیدار آینده این تیم با نفت آبادان گفت: تمام بازی‌های سپاهان دشوار است، دیدارهای تیم‌هایی مانند سپاهان، پرسپولیس، استقلال و تراکتور سخت است و باید برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشیم، دیدار دشواری در آبادان داریم و امیدواریم برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم تا حداکثر امتیاز را کسب کنیم و با دت پر به اصفهان برگردیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =