قاضی عسگر

معاون اقتصادی استانداری اصفهان گفت: شرکت فولاد مبارکه برای استان اصفهان و کشور مهم است و دستاورد اخیر به ویژه تولید تختال با ضخامت 300 میلیمتر در شرایط تحریم و کرونا قابل تقدیر است.

سید حسن قاضی عسگر در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به اینکه شرکت فولاد مبارکه فناوری تولید فولاد به روش القایی را با تکیه بر توان داخلی تولید کرد، اظهار داشت: این واحد صنعتی در راستای مسئولیت اجتماعی خود در سال «جهش تولید» علی رغم شیوع کرونا و شرایط تحریمی نزدیک به یک هزار نفر را از طریق آزمون به استخدام درآورد.

وی افزود: تقویت مراکز دانش بنیان، مراکز مهارت آموزی و حمایت از مشاغل خانگی توسط شرکت فولاد مبارکه در استان اصفهان و زیرمجموعه های خود در سایر استانها علاوه بر اشتغال زایی در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی گام برمی دارد.  

معاون اقتصادی استانداری اصفهان با تاکید بر مهارت آموزی به عنوان حلقه مفقوده آموزش و اشتغال تصریح کرد: مراکز آموزش کارگر ماهر توسط شرکت فولاد مبارکه تعداد زیادی نیرو را هم برای مبارکه و هم مجموعه های فولادی زیرمجموعه این شرکت آموزش می دهد. 

فولاد مبارکه برای اصفهان و کشور مهم است

وی اضافه کرد: شرکت فولاد مبارکه با گردش مالی بالا از لحاظ توسعه صنعتی برای استان اصفهان و کشور مهم است و دستاورد اخیر به ویژه تولید تختال با ضخامت 300 میلیمتر در شرایط تحریم و کرونا قابل تقدیر است.

قاضی عسگر با اشاره به اینکه تولید تختال با ضخامت 300 میلیمتر دستاورد بزرگی است، گفت: تولید این نوع تختال با تکیه بر طراحی بومی و دانش داخلی به دست آمده است که می تواند در ماه های پایانی «سال جهش تولید» مایه مباهات استان اصفهان و کشور شود.

صنایع به مسائل زیست محیطی حساس باشند

وی در ادامه گفت: از آنجا که استان اصفهان استانی صنعتی است لازم است صنایع با دقت و حساسیت بسیار مسائل محیط زیستی را در نظر بگیرند و اگر در این زمینه نواقصی است در راستای رفع مشکلات زیست محیطی با جدیت گام بردارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =