برتری دو بر صفر تیم سپاهان -مقابل پیکان تهران
در هفته پانزدهم لیگ برتر

عکس:مجتبی جهان بخش

در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، تیم فولادمبارکه سپاهان برای پاره کردن نوار تساوی ها به مصاف پیکان خواهد رفت.

به گزارش ایراسین، در ادامه هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه 26 دی ماه سه دیدار انجام می شود که در مهمترین دیدار ساعت 15، ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان بازی تیم های فولاد مبارکه سپاهان و پیکان تهران می باشد. سپاهان که در سه بازی گذشته تنها سه امتیاز کسب کرده به دنبال پاره کردن نوار تسائی ها با شکست دادن پیکان می باشد. پیکان تیمی است که در ابتدای فصل مهدی تارتار می‌خواست هدایت آن را به خاطر مسائل فنی رها کند اما اکنون به همراه تیمش خوب نتیجه گرفته و در بالای جدول قرار دارد. طبیعی است در چنین شرایطی پیکان هم به دنبال کسب امتیاز از بازی با سپاهان باشد. اوت‌های بلند نادر محمدی در این بازی حتماً سپاهان را اذیت خواهد کرد و بازی مستقیم تیم تهرانی‌، در چنین شرایطی سپاهان قادر به تغییر به سبک بازی پیکان نخواهد بود و برای کسب سه امتیاز باید راه‌های مقابله با این شیوه از بازی را به خوبی طی کند، سپاهان به خوبی می‌داند پیکان تیم از پیش بازنده این دیدار نیست و برای کسب پیروزی از همه شرایط موجود بهره خواهد برد.

دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب آهن در تهران میهمان سایپا می باشد، هر دو تیم از تیم های نیمه دوم جدول رده بندی هستند و باید در این دیدار پیروز شوند. سایپا از ۱۰ بازی ۱۰ امتیاز کسب کرده و تیم سیزدهم جدول به شمار می‌رود و ذوب‌آهن هم با همین تعداد بازی ۷ امتیاز به دست‌ آورده و یکی از گزینه‌های سقوط است. به نوعی می‌شود گفت ذوب‌آهن بیش از مهمان خود به سه امتیاز این بازی نیاز دارد. این اگر منجر به ارائه بازی تهاجمی از سوی دو تیم شود فوتبال خوبی را در استادیوم پاس شاهد خواهیم بود. ذوب‌آهن تاکنون در بازی‌هایی که ارائه داده پیروز نشده و این فشار روحی و روانی زیادی را روی تیم ایجاد کرده است. سایپا به نسبت فصل گذشته بازی‌های تهاجمی‌تری ارائه می‌دهد و این خیلی خوب است و می‌تواند آینده سایپا را تغییر دهد. ذوب‌آهن باید برای کسب اولین پیروزی، به دیدار مقابل سایپا به چشم یک بازی فینال نگاه کند و بی‌توجه به امتیازاتی که از دست داده راحت فوتبال کند، در این صورت است که می‌توانیم به تغییر وضعیت تیم ذوب‌آهن خوشبین باشیم.

دو تیم  آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان سومین بازی فردا را برگزار می کنند. گل‌گهر سیرجان یکی از بهترین تیم‌ها در فاز تهاجمی است و در ۹ بازی انجام داده ۱۴ گل زده است و بعد از سپاهانی که ۱۵ گل زده بهترین تیم در فاز تهاجمی است. آلومینیوم اراک نیز در برابر تیم‌های بزرگ تیم بی‌باکی نشان داده است و حتی دیدیم که در بازی با استقلال هم به دنبال ارائه بازی تهاجمی بود. این روحیه خیلی خوب است اما باید با استفاده از موقعیت‌ها توأم باشد.

برنامه مسابقات لیگ برتر فوتبال:

جمعه 26 دی 1399  هفته یازدهم ساعت 15 بعدازظهر :

سایپا - ذوب آهن اصفهان

فولاد مبارکه سپاهان - پیکان تهران

جمعه 26 دی 1399 معوقه هفته نهم ساعت 15 بعدازظهر :

نساجی مازندران      - ماشین‌سازی‌تبریز

دوشنبه 29 دی 1399 هفته یازدهم:

تراکتور تبریز- استقلال تهران ساعت 14:30

پرسپولیس- فولاد خوزستان ساعت 16:30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =