فوتبال بانوان

تیم فوتبال بانوان فولادمبارکه سپاهان در دربی اصفهان می خواهند پیروزی دور رفت را تکرار کنند.

به گزارش ایراسین، در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان روز جمعه 26 دی ماه 1399 دو دیدار برگزار می‌شود که در مهمترین و در ساعت 13 ورزشگاه فولادشهر میزبان دربی فوتبال اصفهان می باشد، در دیدار رفت، سپاهانی ها کامبک فوق العاده ای داشتند و توانستند با نتیجه 3 بر 2 ذوب آهن را شکست دهند. اکنون طلایی پوشان اصفهانی در این فصل به دنبال دبل پیروزی در دربی اصفهان هستند و با توجه به شرایط مطلوب این تیم، پیروزی شاگردان مهناز امیرشقاقی دور از دسترس نخواهد بود. سپاهان با کسب ۲۱ امتیاز در صدر جدول گروه نخست قرار دارد و ذوبی ها با دو امتیاز کمتر در رده سوم جدول رده بندی هستند.

فاطمه عادلی مدافع سپاهانی ها درباره دربی اصفهان گفت: در لیگ تیم ما و تیم ذوب آهن بازی های خوبی را انجام دادند، ما برای قهرمانی می جنگیم و ذوب آهن نیز که احتمال بالا آمدنش زیاد است، موجب می شود که به طور قطع بازی بهتری را شاهد باشیم و هر دو تیم برای گرفتن امتیاز پا به این مسابقه خواهند گذاشت و مطمئن باشید بازی قشنگ خواهد بود و امیدواریم به سه امتیاز بازی دست یابیم.

همچنین میترا نظری دیگر بازیکن سپاهانی ها درباره این دیدار اظهار داشت: دیدار فردا از حساسیت بالایی برخوردار است چون دربی است و هر دو تیم برای برد وارد زمین می‌شوند. امیدوارم شاهد بازی زیبا و دلچسبی باشیم، ذوب‌آهن تیم خوب و با تجربه‌ای است و نتایج خوبی هم گرفته است و امیدوارم برابر این تیم، بازی خوبی ارائه دهیم.

در گروه دوم نیز شهرداری سیرجان که با کسب ۱۸ امتیاز صدرنشین است با پالایش گاز ایلام مسابقه می‌دهد که با یک بازی کمتر و ۱۷ امتیاز در رده سوم قرار دارد. پالایش گاز ایلام هفته گذشته در دیدار با وچان کردستان به تساوی یک بر یک دست یافت.

برنامه هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:

جمعه ۲۶ دی ماه ۹۹ ساعت 13

همیاری آذربایجان غربی – نماینده البرز

ذوب آهن اصفهان – فولاد مبارکه سپاهان

پالایش گاز ایلام – شهرداری سیرجان

سارگل بوشهر – وچان کردستان

شهدای قشقایی شیراز – ملوان بندرانزلی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =