علیرضا مرزبان

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: از امتیازاتی که در سه بازی گذشته کسب شده راضی نیستیم.

به گزارش ایراسین، علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در نشست خبری قبل از بازی با پیکان گفت: تیم پیکان را آنالیز کرده ایم آنها خیلی خوب روی ضد حمله‌ها کار می‌کند و بازیکنان آن روی پرتاب‌های دستی در مناطق مختلف زمین مهارت دارند که سعی کردیم با انتخاب یک استراتژی این مسئله را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه تیم فولاد مبارکه شرایط خوبی دارد، افزود: سعی بر این داریم مقابل تیم‌هایی که بازی خوبی برابر ما ارائه می‌دهند مسیری را انتخاب کنیم که از مشکلات خارج شویم و فوتبالی ارائه کنیم که مردم از آن لذت ببرند.

علیرضا مرزبان پیرامون سئوال خبرنگار ایراسین مبنی بر اینکه سپاهان سه بازی متوالی به تساوی رسیده و به نوعی این موضوع روی روحیه بازیکنان تیم اثر گذاشته است، کادرفنی برای بازگشت روحیه بازیکنان سپاهان چه تدابیری اندیشیده است، گفت: از امتیازاتی که در سه بازی گذشته کسب شده راضی نیستیم، تیم حرکت رو به جلو دارد و به هواداران هم قول دادیم تا روز آخر جزو مدعیان باشیم، امیدوارم فردا بتوانیم بازی قابل قبولی را ارائه کنیم، بازیکنان به خاطر نتایج ضعیف ناراحت هستند، اما تجربه یک تیم جدید با تفکرات جدید در حال اجرا است و سعی می‌کنیم فوتبالی زیبا ارائه دهیم.

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: بازی مقابل ماشین سازی را به خاطر دو پنالتی از دست دادیم، روبروی پرسپولیس تیم برتر میدان بودیم و می‌توانستیم در دقایق آخر برنده بازی باشیم که با عکس‌العمل خوب حامد لک مواجه شدیم و در بازی با فولادخوزستان بعد از محاسبات که داشتیم از دقیقه ۶۰ تا پایان بازی تنها ۱۲ دقیقه توپ در جریان بود.

وی در خصوص عملکرد خط دفاعی سپاهان بیان داشت: عملکرد دفاعی ما خوب است، اما وقتی سه پنالتی پشت سر هم گرفته می‌شود، دفاع ما زیر سوال می‌رود. در بازی با پرسپولیس شانس زیادی به این تیم ندادیم و مقابل فولاد هم یک شانس گل داشتند، ولی ما می‌توانستیم شش گل به ثمر برسانیم. از دفاع راضی هستیم، به خصوص زمانی که پرس از جلو انجام می‌دهیم.

علیرضا مرزبان در پایان افزود: این قول را به هواداران وفادار سپاهان می‌دهیم که تا آخرین روز جزو مدعیان قهرمانی باشیم. نصف عمر خود را در فوتبال ایران بودم و چهار قهرمانی را در کارنامه کاری خود دارم، احساس می‌کنم امسال سپاهان قهرمان می‌شود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =