حسین پاشایی

مربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: در بازی با سپاهان به دنبال یک فوتبال هجومی هستیم و آمده‌ایم با دست پر از زمین خارج شویم.

به گزارش ایراسین، حسین پاشایی مربی تیم فوتبال پیکان تهران در نشست خبری پیش از دیدار با تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: با سپاهان هم‌امتیاز هستیم اما دو تیم از لحاظ هزینه و بازیکن قابل قیاس نیستند، جدال نابرابری است اما برای کسب سه امتیاز برنامه‌ریزی کردیم و دنبال یک فوتبال هجومی مقابل سپاهان هستیم و آمده‌ایم با دست پر از زمین خارج شویم.

وی ادامه داد: تیم فولاد مبارکه سپاهان احتیاج به تعریف ندارد و هر سال کیفیت قابل قبولی در لیگ برتر دارد و از لحاظ ساختار باشگاهی واقعا یک باشگاه است، در این فصل نیز نشان داده که تیم قدرتمندی است و بازیکنان و کادر فنی قوی دارد.

حسین پاشایی پیرامون تیم خود بیان داشت: تیم پیکان نشان داده که تیم منسجم و قوی است، عملکرده تیم موجب شده که تیم قابل احترامی برای دیگر تیم های لیگ برتری باشیم و فردا به دنبال یک بازی با کیفیت هستیم و امیدواریم همه طرفداران فوتبال از بازی لذت ببرند.

مربی تیم فوتبال پیکان تهران در پاسخ به سئوال خبرنگار ایراسین پیرامون چشم انداز تیم پیکان گفت: پیکان بازیکنان جوانی را در اختیار دارد و نباید انتظارات از تیم ما بالا برود، داشتن رتبه آبرومند در پایان لیگ برنامه‌ریزی باشگاه است، امیدواریم این امر تحقق پیدا کند، و تا پایان فصل برای کسب بهترین نتایج تلاش خواهیم کرد.

وی در مورد وضعیت محروم یا مصدومان تیم پیکان تهران اظهار داشت: بازیکن محرومی نداریم و سه بازیکن مصدوم داریم که فردا وضعیت آن‌ها مشخص خواهد شد.

گفتنی است دیدار دو تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و پیکان تهران فردا جمعه 26 دی ماه ساعت 15 در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =