مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت گل گهر

رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: باید به منطقه صنعتی و معدنی گل گهر، با نگاه ملی در کنار نگاه منطقه‌ای توجه داشته باشیم.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، وجیه اله جعفری شامگاه چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با بیان اقدامات ملارحمان گفت: در طول مدت مدیریت ایشان، شرکت گل گهر نقش خود را در تولید زنجیره معدن حفظ کرد و توسعه را نیز ادامه داد و امیدواریم در دوره مدیریت جدید با شتاب بیشتر توسعه در این مجموعه دنبال شود.

تاکید بر تداوم توسعه زنجیره معدن

رئیس هیات عامل ایمیدرو تاکید کرد: شرکت گل گهر باید نقش پیشرانی خود را در توسعه بخش معدن و صنایع معدنی دنبال کند.

لزوم هماهنگی میان شرکت های بزرگ معدنی

مهندس جعفری با بیان اینکه مجموعه سهامداران در مجموعه گل گهر هماهنگی میان مجموعه را دنبال می کنند، گفت: بر توسعه موضوع اکتشاف تاکید می شود و این شرکت چنانچه در هر جای کشور، به این امر اقدام کند، هم برای آینده خود و هم برای آینده صنایع کشور مطلوب خواهد بود.

وی افزود: وجود هماهنگی بین شرکت های بزرگ معدنی، سبب افزایش سرعت کار و گام های جدی و بزرگ در توسعه بخش معدن و صنایع معدنی کشور و زیرساخت های این حوزه خواهد بود.

تحولات منطقه گل گهر؛ به دلیل چتر حمایتی ایمیدرو

ایمان عتیقی، مدیرعامل جدید شرکت صنعتی و معدنی گل گهر در این مراسم، با اشاره به توسعه گل گهر زیر چتر حمایتی ایمیدرو، گفت: امیدوارم بتوانم در مسیر توسعه این شرکت گام برداریم. وی همچنین از اقدامات دوره مهندس ملارحمان تشکر کرد.

تلاش برای ایجاد اثربخشی

جمشید ملارحمان، مدیرعامل سابق شرکت گل گهر در این مراسم ضمن تقدیر از حمایت های ایمیدرو و مهندس جعفری از این شرکت، گفت: همه تلاش و تفکر ما در این راستا بوده تا اثربخشی هر چند جزئی در مسیر مثبت داشته باشیم. با تلاش همکاران و تیم فنی، وضع موجود حفظ شد و شاخص ها نیز رشد یافت.

در پایان این مراسم از سوی مهندس جعفری رییس هیات عامل ایمیدرو، حکم مدیر عاملی صادره از سوی هیات مدیره گل گهر، به مهندس عتیقی اعطا شد و همچنین از زحمات مهندس ملارحمان در طول دوره مدیریت، با اعطای لوحی، تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =