• ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
  • کد خبر: 10155
  • readingTime: ۱ دقیقه
برتری سه بر یک تیم والیبال سپاهان اصفهان مقابل تیم خاتم اردکان در هفته نخست لیگ برتر

عکس:مجتبی جهان بخش

تیم والیبال فولادمبارکه سپاهان با شکست خاتم اردکان مجددا به صدر جدول لیگ برتر ایران بازگشت.

به گزارش ایراسین،هفته بیست‌ویکم لیگ برتر والیبال مردان روز چهارشنبه 24 دی ماه 1399 با شش دیدار به صورت متمرکز پیگیری شد که مهمترین دیدار  تیم فولاد مبارکه سپاهان مقابل خاتم اردکان به برتری سه بر یک دست یافت، شاگردان محمدی راد در ست های دوم، سوم و چهارم با نتایج 25 بر 11، 25 بر 21 و 25 بر 21 به برتری دست یافت و ست نخست را با نتیجه 18 بر 25 واگذار کرد. سپاهان با این پیروزی 44 امتیازی شد و به صدر جدول بازگشت. آذرباتری ارومیه با نتیجه سه بر ۲ مقابل لبنیات هراز آمل به پیروزی رسید. هراز که در پایان هفته گذشته صدرنشین مسابقات شده بود، در ست‌های اول و دوم به سختی و با امتیازات ۲۶ بر ۲۴  و ۲۹ بر ۲۷ حریف قعر جدولی خود را شکست داد اما سه ست بعدی با امتیازات ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۷ به سود شاگردان فرهاد نفرزاده رقم خورد تا آذرباتری پس از ۸ باخت پیاپی، به یک پیروزی ارزشمند دست یابد. شکست هزار باعث شد که سپاهان صدرنشین شود.

رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل خاتم اردکان اظهار داشت: بازی خوبی بود و افتخار می‌کنم که در کنار زمین می‌ایستم و مربیگری می‌کنم. دیدن مبارزه بازیکنان و تسلیم نشدن آن‌ها برایم جذابیت زیادی دارد. اردکان در شروع مسابقه عالی بود و ست اول هم به سود این تیم تمام شد. در ست‌های بعدی که نظم دریافت این تیم به هم ریخت، به خوبی روی تور دفاع کردیم و در نهایت پیروز شدیم.

وی افزود: نه تنها تیم ما بلکه همه تیم‌ها باید برای حضور در مرحله پلی‌آف برنامه داشته باشند. ما تلاش می‌کنیم از همه بازیکنان استفاده کنیم و بازیکنان جدید را نیز به کار بگیریم و حس اعتماد را به تیم تزریق کنیم. از عملکرد بازیکنان جدید راضی هستم.

نتایج هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال:

خاتم اردکان ۱ – فولاد مبارکه سپاهان ۳

شهداب یزد ۳ - شهرداری گنبد ۲

شهرداری قزوین صفر - شهرداری ورامین ۳

آذرباتری ارومیه ۳ - هراز آمل ۲

راه‌یاب ملل کردستان 1 - شهرداری ارومیه 3

فولاد سیرجان 0 - سایپا تهران 3

تیم‌های پیکان و هورسان رامسر در این هفته استراحت داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =