امضای تفاهم نامه همکاری بین شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی و خانه معدن ایران

با حضور مدیران دو مجموعه در تالار اصفهان شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران تفاهم نامه همکاری منعقد شد.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها، این تفاهم نامه با حضور دکتر حسن زمانی مشاور وزیر ، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه ها و محمدرضا بهرامن رئیس هیأت مدیره خانه معدن ایران و همراهی جمعی از مدیران دو مجموعه فوق امضا شد.

در ابتدای این جلسه محمدرضا بهرامن ضمن قدردانی از همکاری شرکت سهامی نمایشگاه ها گفت: امروز را به فال نیک می گیریم و با هدف هوشمندانه، توسعه معدنی کشور را با امضا این تفاهم نامه پیش می بریم.

وی افزود : بخش معدن به عنوان پیشران اقتصاد کشور است و قسمت عمده تولیدات معدنی کشور متعلق به اعضای خانه معدن می باشد که امیدوارم در سایه این تفاهم نامه در آینده نزدیک با برگزاری نمایشگاه های با کیفیت خروجی مناسبی داشته باشیم.

بهرامن در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به کمیته های تخصصی که در خانه معدن فعال هستند اظهارکرد :امروز با امضای این تفاهم نامه کمیته نمایشگاه ها را عملیاتی و راه اندازی خواهیم کرد و در جهت هم افزایی و همکاری بیشتر و همچنین با هدف ارتقای سطح ارتباطی بین خانه معدن ایران و نمایشگاه های بین المللی تعامل خوبی شکل خواهد گرفت.

همچنین در ادامه این نشست دکتر زمانی با تشکر از حضور و تعامل هیأت مدیره خانه معدن ایران گفت : خوشحالیم امروز با گروه بزرگ خانه معدن تفاهمی امضا می کنیم که انشالله خیر و برکت آن عاید کشور خواهد شد و در تمام مسیر درکنار خانه معدن برای پیشرفت امور معدن و صنعت خواهیم ماند.

وی افزود : اگر به صنعت موثر و بزرگ معدن توجه ویژه ای شود می توان با استفاده از ظرفیت بالا و بهره برداری صحیح از امور معادن ارزش افزوده ای بیشتراز در آمد نفتی برای کشور کسب کرد.

 زمانی در بخش دیگر از صحبت های خود اظهار کرد : امیدوارم با این تفاهم نامه ظرفیت های گروه بزرگ معدن بدرستی شناسانده شود و با تقویت بحث صادرات تولیدات معدنی  و همچنین با تغییراتی که در حال انجام است در سال 1400 شاهد رشد و رونق امور معدنی کشور باشیم.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه ها در پایان خاطر نشان کرد : برای پیشرفت امور معدن با امضای این تفاهم نامه مجددا حمایت و آمادگی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران را برای همکاری بیشتر با صنایع مختلف کشور اعلام می کنیم.

لازم به ذکر است همکاری دو جانبه در زمینه برگزاری و مشارکت در رویدادهای نمایشگاهی در حوزه معدن و صنایع معدنی داخل و خارج از کشور ، همکاری در زمینه های پژوهشی و تحقیقاتی و تبادل اطلاعات مرتبط با توسعه همکاری های نمایشگاهی ، ارائه خدمات برای نفوذ در بازارهای هدف و توسعه فعالیت های داخلی با هدف ایجاد اشتغال و ارزش افزوده و توسعه صنایع معدنی کشور به مدت 5 سال از بندهای قید شده در تفاهم نامه می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =