• ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳
  • کد خبر: 10137
  • readingTime: ۱ دقیقه
بازدید مدیر کل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری از فولاد تاراز

مدیر کل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری در بازدید از فولاد تاراز با اشاره به ظرفیت بالای این واحد صنعتی گفت: رسالت سیمای ملی در سال جهش تولید، معرفی ظرفیت‌ها و دستاوردهای چنین واحدهایی است که با وجود شرایط اقتصادی و تحریم ها با اقتدار در عرصه تولید قدم بر میدارند.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی فولاد تاراز، یوسف افشارنیا مدیر کل صدا و سیمای استان چهار محال و بختیاری به همراه قائم مقام خود و جمعی از معاونین و مدیران صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری از خطوط تولید شرکت فولاد تاراز بازدید کردند.

در حاشیه این دیدار در مورد ظرفیت‌های بالقوه ی صدا و سیما  معرفی دستاوردهای چشمگیر شرکت فولاد تاراز تبادل نظر صورت گرفت.

افشارنیا شبکه های استانی را به عنوان مهمترین محور توسعه پایدار در استان برشمرد و افزود: ما با استفاده از ظرفیت بالای رسانه می‌توانیم با معرفی و شناساندن واحدهای تولیدی فعال و پرتلاشی همچون فولاد تاراز که در سال جهش تولید به رغم شرایط اقتصادی و تحریم ها قدم های استواری در عرصه تولید برمی دارند،به رسالتی که در سیمای  ملی داریم دست یابیم.

وی گفت: شرکت تاراز با توجه به پیشرفت هایی که در امر تولید ورق گالوانیزه داشته و همچنین تنها تولید کننده محصول جدید ورق گالوانیزه  رنگی در کشور لازم است بیش از گذشته معرفی و شناخته شود. ما با  امکان تهیه فیلمهای  مستند و مصاحبه و پخش از شبکه استانی و سراسری و حتی شبکه های بین المللی را داریم که می تواند این امکانات به عنوان بازوی رسانه‌ای درخدمت صنایع استان چهارمحال و بختیاری به خصوص شرکت فولادتاراز قرارگیرد.

در ادامه مهندس سعید رشیدی مدیرعامل شرکت فولاد تاراز ضمن قدردانی از توجه رسانه ملی به واحد های تولیدی گفت: ما در شرکت فولاد تاراز یکی از با کیفیت ترین محصولات ورق گالوانیزه را در کشور تولید می کنیم که این محصول دارای استانداردهای جهانی میباشد و همچنین محصول منحصر به فرد را در حال تولید هستیم که با نام تجاری گالواتاراز قصد داریم وارد بازارهای داخلی و بین المللی کنیم؛ امید است با تعامل و همکاری موثر در رسانه ملی بتوانیم به تحقق اهداف سازمانی و ملی خود دست یابیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =