سید محمدرضا حسینی

هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: در بازی مقابل فولاد خوزستان سه، چهار موقعیت خوب داشتیم که به راحتی آنها را از دست دادیم.

به گزارش ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان سه هفته متوالی است که بازی ها را با نتیجه تساوی به پایان رسانده، این تیم در هر بازی مقابل تیم های ماشین سازی تبریز، پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان تنها یک امتیاز کسب کند و این تساوی ها نمی توانند نتایج دلخواره شاگردان محرم نویدکیا باشد. سید محمدرضا حسینی هافبک گلزن تیم فولاد مبارکه سپاهان پیرامون آخرین دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان به خبرنگار ایراسین گفت: فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم، فوتبال دوستان از این بازی لذت کافی را بردند، ولی متأسفانه سه هفته است که روی اشتباهات کوچک در حال از دست دادن امتیاز هستیم.

وی ادامه داد: در بازی مقابل فولاد خوزستان مستحق پیروزی بودیم و سه، چهار موقعیت خوب داشتیم که به راحتی آنها را از دست دادیم و نتوانستیم به گل برتری دست یابیم، فکر می‌کنم می‌توانستیم برنده باشیم، اگر قدر موقعیت‌ها را می‌دانستیم.

سید محمدرضا حسینی پیرامون عملکرد داوری دیدار سپاهان و فولاد خوزستان گفت: فکر می‌کنم آقای حیدری خوب داوری کردند. نمی‌توانم در مورد صحنه ای نظر بدهم، چون دقیق ندیدم ولی ما باید در بازی کار را تمام می کردیم. نباید کار به پنالتی  و داوری داشته باشیم. چهار، پنج موقعیت خوب داشتیم که استفاده نکردیم.

هافبک تیم فولاد مبارکه سپاهان افزود: تیم فولاد خوزستان برای مساوی آمده بود، ما باید خودمان را آماده کنیم. شما پرسپولیس را هم دیدید که چطور در آزادی مقابل ما دفاع می‌کرد، ما باید بدانیم که همه تیم‌ها در خارج و داخل خانه مقابل ما فشرده دفاع خواهند کرد و باید یاد بگیریم از موقعیت‌های مان بهره کافی را ببریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =