• ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
  • کد خبر: 10131
  • readingTime: ۱ دقیقه
هندبال بانوان

تیم هندبال بانوان فولادمبارکه سپاهان در دومین دیدار خود در رقابت های رفت مرحله دوم لیگ برتر مقابل تیم تاسیسات دریایی به پیروزی رسید.

به گزارش ایراسین، در ادامه مسابقات دور رفت مرحله دوم رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور روز سه شنبه ۲۳ دی ماه تیم فولاد مبارکه سپاهان در رقابتی حساس و جذاب توانست تیم تاسیسات دریایی را شکست دهد. این دیدار که در تالار هندبال شهید قاسم سلیمانی برگزار شد، تیم تاسیسات دریایی در ۱۰ دقیقه ابتدایی توانست برتری نسبی مقابل رقیب طلایی پوش خود به دست آورد، این درحالی بود که شاگردان محمدخانی در تیم فولاد مبارکه سپاهان دو پنالتی را از دست دادند. با شروع نیمه دوم ورق برگشت و سپاهانی ها با تغییر سیستم خود در بازی و فشار روی حریف خود با وجود برتری ۳ گل تاسیسات، طوفان به پا کردند و با جبران گلهای از دست داده به برتری ۲۵ بر ۱۹ نیز رسیدند. در این دیدار مریم یوسفی ستاره تیم تاسیسات دریایی بود که توانست گلهای زیادی برای تیمش به ثمر برساند.

فاطمه محمدخانی سرمربی تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان پس از پیروزی تیمش برابر تاسیسات دریایی اظهار داشت: بازی خوبی را از دو تیم سپاهان و تاسیسات شاهد بودیم، تاسیسات تیمی است که سال گذشته مقام سوم را کسب و امسال هم تیم جوانی را راهی مسابقات کرده است.

وی افزود: بازی سختی برابر آنان داشتیم و نیمه اول را واگذار کردیم اما در نیمه دوم با به دست گرفتن کنترل بازی توانستیم برنده بازی باشیم، تاسیسات برابر تیم ما بسیار عالی بازی کرد، اما بچه های ما تاکتیک های را که بین دو نیمه برای آنان تکرار کردیم، اجرا کرده و در نهایت برنده از زمین خارج شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =