دیدار تیم های سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان

عکس:مجتبی جهان بخش

مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه که در آیین رونمایی از سردیس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان حضور یافته بود از اعلام آمادگی این شرکت برای ساخت مجموعه ورزشی المپیک نقش جهان ظرف مدت ۵ سال خبر داد.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، حمیدرضا عظیمیان افزود : امروز از سردیس شخصیتی رونمایی می‌کنیم که حفظ استقلال و امنیت کشور برایش مهم بود و در همین راستا ما باید جایگاه کشور را بر اساس اهداف و آرمان‌های این شهید بالا ببریم.
پروژه‌های ورزشی زیادی در نقاط مختلف کشور اجرا شده است اما هنوز نتوانسته‌ایم مجموعه ورزشگاه المپیکی را ارائه کنیم تا بتوانیم مفیدتر ظاهر شویم. ما بارها طی سالیان گذشته اعلام کرده ایم اگر تمام مساحت ۳۰۰ هکتاری اطراف ورزشگاه در اختیار ما قرار بگیرد مجموعه ورزشی المپیک را خواهیم ساخت بطوری که قابل برگزاری بازیهای ملی در همه رشته های ورزشی و حتی قابلیت برگزاری بازیهای آسیایی باشد . امیدوارم این خواسته هم از طرف مسئولین قبول شود .

وی با اشاره به تقبل همه هزینه های ساخت این مجموعه تصریح کرد: کشور و نظام اسلامی بعد از انقلاب نتوانسته مجموعه ورزشگاه المپیکی به جامعه ارائه کند که امیدواریم با ساخت آن بدست فولاد مبارکه این نقیصه در کشور برطرف شود.

عظیمیان همچنین در این آئین گفت: سالگرد افتتاح فولاد مبارکه را تبریک می‌گویم، شرکت‌های زیادی زیر نظر شرکت فولاد مبارکه کار می‌کنند. این شرکت از جایگاه مهمی برخوردار است و یک بنگاه اقتصادی و فرهنگی است که به وظایف خود واقف است.

وی ادامه داد: تختال جدیدی در فولاد مبارکه تولید شد که این اتفاق نتیجه تلاش زیاد همه همکاران بوده و با تجهیزات داخلی صورت گرفت . در دنیا تعداد محدودی از کشورها امکان تولید آن را دارند و این محصول تولیدی برای صنایع نفت و گاز بسیار مهم است.

مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان خاطر نشان کرد: شرکت ما خوشبختانه در سالیان گذشته در بخش مسئولیتهای اجتماعی  بسیار هوشیارانه عمل کرده و اکنون شاهد عملکرد خوب آن هستیم. در دو سال گذشته اعلام کردیم، نقصی در بخش ورزشی داریم نبود ورزشگاه المپیکی است.
 
ورزشگاه نقش‌جهان انتظار ۳۰ ساله مردم اصفهان بود

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نیز در این مراسم گفت: امروز بزرگترین ورزشگاه مسقف پس از انقلاب ساخته و به بهره‌برداری رسیده است که این حرکت در راستای مسئولیت های اجتماعی فولاد مبارکه است.

محمدرضا ساکت خاطر نشان کرد:  انتظار مردم برای ورزشگاه نقش جهان، انتظاری۳۰ ساله بود که با پیگیری مدیران شرکت فولاد مبارکه امروز بزرگترین ورزشگاه مسقف پس از انقلاب ساخته و به بهره‌برداری رسیده است که این حرکت در راستای مسئولیت های اجتماعی فولاد مبارکه است.

وی ادامه داد: تبلور عظمت و بزرگی فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت های اجتماعی فرهنگی، بهداشتی، ارزش‌های دفاع مقدس و .... دیده ایم و امروز در عرصه ورزش می‌بینیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص آیین رونمایی از سردیس سردار سلیمانی تصریح کرد: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان سردیس قهرمان ملی کشور را که الگو همه قهرمانان ورزشی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و هسته‌ای ما است، در این ورزشگاه به یادگار خواهد گذاشت تا این فرد بزرگ الگویی برای ورزشکاران باشد.

ساکت گفت: از همه مسئولین کشور و استان تشکر می‌کنم و امیدوارم بیشتر شاهد اجرای چنین برنامه‌هایی باشیم. مدال افتخار صنعتی و رشد فولاد مبارکه به عنوان نماد و سپاس به کارگران این شرکت تقدیم خواهدشد.

در پایان این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین استانی و نمایندگان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد از سردیس سردار  شهید حاج قاسم سلیمانی رونمایی و مدال سپاس باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بمناسبت سالروز افتتاح شرکت فولاد مبارکه به ۴ نفر از کارگران شرکت فولاد مبارکه و سپس مدیر عامل این شرکت اهدا شد.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =