فولاد مبارکه

مدیر انرژی و سیالات شرکت فولادمبارکه اصفهان گفت: شرکت فولاد مبارکه علاوه بر کاهش مصرف گاز طبیعی، 10 درصد از برق خود را کاهش داده است تا بخش خانگی دچار کمبود نشود.

سید امیر طباطبائیان در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به اینکه شرکت فولادمبارکه یکی از مصرف کنندگان عمده گاز طبیعی در کشور است، اظهار داشت: تاکنون محدودیت های گاز طبیعی تاثیری بر روند تولید در شرکت فولاد مبارکه نگذاشته است اما اگر این روند تداوم داشته باشد اثرات سویی بر صنایعی نظیر کارخانه های لوله سازی، پروفیل سازی، صنایع خانگی، لوازم خانگی و شرکت های خودروسازی باقی خواهد گذاشت.

وی افزود: شرکت فولاد مبارکه  با کاهش 60 درصد مصرف گاز طبیعی سعی دارد با حداکثر همکاری با شرکت فراورده های نفتی، خللی در تامین گازطبیعی بخش خانگی وارد نشود. 

حفظ و پایداری شبکه توزیع برق استان با کاهش مصرف 10 درصدی برق

مدیر انرژی و سیالات شرکت فولاد مبارکه اصفهان با اشاره به حفظ و پایداری شبکه توزیع برق سراسری تصریح کرد: یکی از پرمصرف ترین صنایع در کشور صنایع نیروگاهی هستند که در فصول سرد به علت محدودیت منابع گاز طبیعی، دچار محدودیت تولید برق می شوند به همین خاطر در راستای حفظ شبکه برق لازم است مصرف برق هم در این بازه زمانی کاهش یابد.

وی بیان داشت: شرکت فولاد مبارکه با توجه به اینکه یکی از صنایع پرمصرف در زمینه انرژی برق در کشور است؛ در همکاری با شرکت برق منطقه ی در فصل گرم و در اوج مصرف بار و هم در فصل سرما با توجه به پایداری شبکه برق با برنامه ریزی انجام شده بیش از 10 درصد مصرف برق را کاهش داده است.

طباطباییان با اشاره به اینکه بهینه سازی مصرف انرژی و گاز طبیعی توسط دستگاه های کنترل دما در ساختمان اداری و سالن های تولید و کارگاه های شرکت فولادمبارکه مشهود است، گفت: دمای رفاه در تمام قسمت های شرکت فولاد مبارکه رعایت می شود و بهینه سازی مصرف انرژی یکی از اصول مهمی است که در فصول گرما و سرما در شرکت فولاد مبارکه به آن پایبند هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =